czwartek, 17 lipca 2014

CC - Kompleksowy krem rozświetlający 8 w 1.

Kolejny produkt, który trafił do mnie w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics, na początku nie przekonywał do siebie i nie okazywał swych zalet. Potem stopniowo trafiał w me upodobania, a to za sprawą nowo nabytej opalenizny na twarzy... Z bledziuchami może być kłopot ;)







Od producenta:

Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 20.16 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:

  

Krem CC  8w1, to mój pierwszy krem wśród jemu podobnych. BB w moim przypadku kompletnie się nie sprawdzał, nigdy nie mogłam znaleźć odpowiedniego dla siebie odcienia. CC firmy Eveline wykorzystałam po opaleniu twarzy na lekkim słoneczku. Gdybym nie uraczyła skóry dawką promieni, krem dalej leżałby w szafce. A tak wyciśnięty do dna ! Jak wspominałam, osoby o porcelanowej cerze mogą się z panem CC nie polubić. Powód jest prosty - będzie zbyt ciemny. Dla mnie o dziwo odcień akuratny. Nie odznacza się na buzi, nie tworzy sztucznego, tandetnego efektu. Trzeba tylko błyskawicznie uporać się z rozprowadzaniem, ponieważ bardzo szybko zasycha, a wtedy o smugi nietrudno. Nie maskuje jakoś szczególnie moich niedoskonałości, ale ładnie rozświetla i wyrównuje koloryt cery. Myślę że sprawdzi się na lato, kiedy to szukamy lekkiego, delikatnego podkładu. Krem CC nie zapycha, nie podrażnia. Co ważne, nawet przy wysokich temperaturach nie spływa, nie roluje się, utrzymuje na swym miejscu sporą ilość czasu. 

Strona internetowa Eveline tutaj, ich profil na Facebooku tutaj. Znacie ten krem CC ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger