środa, 2 lipca 2014

Mieć rzęsy jak firanki.

Która z nas nie chciałaby mieć mega długaśnych rzęs, zalotnie podkręconych w stronę nieba, a przy tym zaskakujących objętością. By uzyskać takie efekty, warto zainwestować w odżywkę od Biogena Pharma.






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 7 ml
Cena: ok. 35 zł
Moja opinia:
Moje rzęsy zawsze były nijakie. Ani długie, ani grube, takie bez wyrazu. Ostatnio zaczęły też wypadać, po potarciu powieki traciłam kilka włosków. Postanowiłam skorzystać z odżywki i chociaż troszkę je podbudować. Sceptycznie nastawiona do nowego specyfiku, skuszona łatwą i przyjemną aplikacją, zaryzykowałam. Odżywkę od Biogena Pharma nakładamy aplikatorem w postaci pędzelka, wzdłuż linii rzęs na powiece. Nie jest to w żaden sposób niemiłe, trudne do wykonania czy zbyt skomplikowane. Czujemy tylko miłe łaskotanie :) Odżywka nie powoduje łzawienia lub zaczerwienienia spojówek. Strasznie boje się machać takimi produktami w okolicach oka, ale w tym przypadku mogę o strachu kompletnie zapomnieć. Odżywka zatrzymała moją systematyczną utratę rzęs, widzę różnicę podczas ich malowania. Nie są już takie cienkie, że prawie niewidoczne. Nawet ładnie się podkręcają :) Kolejną zaletą jest cena produktu - za odżywki do rzęs innej firmy czasem trzeba zapłacić 100 zł, a nawet i więcej. Specyfik od Biogena Pharma należy do bardzo wydajnych, delikatnych i bezpiecznych dla oczu. 

Strona internetowa firmy tutaj, ich profil na Facebooku tutaj. Miałyście przyjemność stosować odżywki do rzęs ? Czy u was zdały egzamin ? 

7 komentarzy:

  1. ja obecnie używam serum z regenerum i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam teraz coś innego, zaczynam zauważać zmiany na plus :) Moje rzęsy też nigdy nie były doskonałe- jasne, cienkie, niezbyt długie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że olejek rycynowy pomaga, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś takiej odżywki do rzęs tylko z innej firmy i świetnie się sprawdziła , widzę , że ta również jest godna uwagi ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio jakoś zapominam o swoich rzęsach... dawno ich nie rozpieszczałam...

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. przydało mi mi sie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mam przyjemność testować tą samą odżywkę ciekawe jak spisze się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger