niedziela, 20 lipca 2014

Lakier do zdobień w słonecznym kolorze.

Dawno nie pokazywałam wam lakieru do paznokci. Tym razem nie zaprezentuje swych bohomazów bo się po prostu wstydzę :) Usilnie próbowałam stworzyć coś sensownego, ale doszłam do wniosku, że lepiej przedstawić sam produkt i nie straszyć nikogo moją "twórczością". Jestem święcie przekonana, że wy dałybyście radę wyczarować zachwycający, wakacyjny manicure. Jeśli chodzi o lakier, to otrzymałam go dzięki uprzejmości AllePaznokcie.pl i tak sobie nim maziam od czasu do czasu w ramach szlifowania wzorków :)






Od producenta:
Stworzony na bazie wyselekcjonowanych składników wysokiej jakości lakier do zdobień , nadający się do paznokci naturalnych, akrylowych i żelowych. Doskonały, cieniutki pędzelek pozwala na równomierne, estetyczne i perfekcyjne wykonanie wzorków. Bogata oferta kolorów sprawia, że ozdobione nim paznokcie będą pięknie wyglądać. Zastosowany bardzo mocny pigment daje gwarancję idealnego krycia i trwałości koloru. Lakier charakteryzuje się szybkim schnięciem co nie jest bez znaczenia przy tworzeniu wzorków. Wykonane nim wzroki będą trwałe i estetyczne.
Pojemność: 5 ml
Cena: 2.45 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Lakier posiada cieniutki pędzelek bez odstających włosków, które mogłyby zepsuć nam pracę. Kolor żółty zaskakuje wyrazistością i nasyceniem. Po nałożeniu na płytkę paznokcia, nie traci na intensywności. Jeśli chodzi o schnięcie, producent obiecuje błyskawiczną szybkość i jest to najprawdziwsza prawda. Ani się nie obejrzymy, a wzorki już będą gotowe ! Lakier w sprawnych rękach może wiele. Chociaż jak to mówią, trening czyni mistrza :) Konsystencja pozwala na eksperymentowanie i tworzenie przeróżnych ozdobnych maziajek na pazurkach. Faktycznie paleta barw tego produktu jest przeogromna, każda z was wybierze coś dla siebie. Cena chyba nie zrujnuje niczyjego portfela, spokojnie można sobie zakupić kilka sztuk takiego lakieru w różnych kolorach, a następnie zabrać się do pracy. Mój żółty "new line" pasuje do wakacyjnej aury, także polecam :) 

Strona internetowa AllePaznokcie.pl tutaj, ich profil na Facebooku tutaj. Jakie kolory obecnie królują na waszych paznokciach ?

2 komentarze:

  1. nie przepadam za lakierami do zdobień i nie całkiem mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty lubię, oczywiście od czasu do czasu. Jednakże zdobienie... hmm nie moja bajka :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger