wtorek, 15 lipca 2014

Aromatyczna kawa.

Lubię kawę i dla mnie dzień bez tego napoju jest po prostu stracony ! Chcąc odmienić tradycyjny czarny napar, dorzuciłam odrobinę przyprawy od Galerii Smakosza... przepadłam :)


PRZYPRAWA DO KAWY



Skład: cukier, goździki, cynamon, kardamon, imbir
Cena: 5 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
  

Jak zaznacza producent, przyprawę możecie wykorzystać również do herbaty, kakao, czekolady, ciast czy deserów. W każdym z tych przypadków sprawdzi się idealnie. Przyprawę charakteryzuje przepiękny, korzenny aromat. Dodana do ulubionego napoju lub własnoręcznie przygotowanego wypieku, wzbogaca smak oraz funduje nam wspaniałe wrażenia pod względem zapachu. Przyprawa nie posiada żadnych sztucznych składników, na liście widnieje cukier w związku z tym, ja już przykładowo kawki nie dosładzałam. Na leniwe popołudnie, dla kaprysu, albo dla zaskoczenia gości... przyprawa do kawy to mój punkt obowiązkowy :) 

Strona internetowa Galerii Smakosza tutaj, ich profil na Facebooku tutaj

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger