sobota, 19 lipca 2014

Regeneracja paznokci z luksusowym olejkiem.

Po rozczarowaniu jedną z odżywek Eveline Cosmetics, ciężko jest mi się przekonać do ich wyrobów mających poprawić stan moich skórek i paznokci. Tym razem testowałam olejek, który wypadł o niebo lepiej od poprzedniego produktu.








Od producenta:
Skład:
Pojemność: 12 ml
Cena: ok. 15 zł
Moja opinia:
Nie będę rozwodzić się nad konsystencją olejku bo jest to sprawa raczej oczywista. Buteleczka niespecjalnie wpadająca w oko, ale wyglądająca schludnie. Zapach ? Mistrzostwo świata ! Najprawdziwsza brzoskwinia w mym odczuciu. Po nałożeniu kosmetyku, ten przemiły aromat jest wyczuwalny przez długi czas. 
Olejek aplikujemy przy pomocy pędzelka na paznokcie oraz skórki. Wchłania się powoli, także stosowanie produktu pozostawiałam sobie na wieczorny seans pielęgnacyjny. Przy systematycznym stosowaniu wreszcie uporałam się ze skórkami. Nie są już tak okropnie wysuszone, mogę wreszcie pokazać dłonie światu :) Oczywiście nie ograniczyłam się tylko do stosowania eliksiru w ten sposób. Trafił on również na płytki paznokci. Tutaj natomiast zauważyłam ich ładne nabłyszczenie, oraz szybką likwidację przebarwień. Niestety pazurki jakoś niespecjalnie zostały wzmocnione, chociaż nie łamią się tak często jak kilka tygodni temu. Dla pewności zakupię sobie w najbliższym czasie kolejną buteleczkę olejku i zobaczymy jak się sprawa rozwiążę. A tymczasem zachęcam was do korzystania z tego produktu, w moim przypadku okazał się o niebo lepszy od poprzedniej odżywki Eveline. 

Strona internetowa Eveline Cosmetics tutaj, na Facebooku znajdziecie ich tutaj. Znacie, stosujecie taki olejek ? 

4 komentarze:

  1. nie miałam, ale nie ciągnie mnie do tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek arganowy już wszędzie, ale to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować;)
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger