niedziela, 6 lipca 2014

Zabawa na sto dwa :)

W ramach współpracy od firmy "INTER" Sp. z o. o. moje łobuzy otrzymały świetny zestawik do zabawy w czasie deszczu lub ogólnej nudy :)







Od producenta:
Zestaw kreatywny składa się z plasteliny w 7 kolorach, 7 foremek i wałeczka do formowania. Idealny na prezent, atrakcyjne plastikowe opakowanie.
Moja opinia:
Osobiście dawno nie bawiłam się plasteliną, tym razem miałam okazję. Za moich czasów plastelina występowała w takich burych kolorach i zwykłym, tekturowym opakowaniu. Moje pociechy otrzymały natomiast cudną walizeczkę z plasteliną, a dodatkowo pomyślano i o foremkach oraz wałku. Pełen osprzęt do świetnej zabawy :)





Kolory plasteliny Alpino są żywe, wyraziste. Każdy wałeczek jest pakowany oddzielnie, nie ma więc szans na sklejenie plastycznej masy przykładowo podczas transportu.


Foremki i wałek pozwolą tworzyć fantastyczne kształty. Wszystko w rękach naszej i dziecięcej wyobraźni. 


Zabawa z plasteliną ćwiczy paluszki dziecka, a także anielską cierpliwość. Wielką frajdą jest późniejsze chwalenie się wykonanymi figurkami.

Po więcej informacji odsyłam na stronę "INTER" Sp. z o. o. (klik). Facebook (klik).

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger