niedziela, 20 lipca 2014

Brokatowe ozdabianie.

Dziś kilka słów na temat kolejnego produktu, a raczej zestawu, który otrzymałam dzięki uprzejmości firmy "INTER" Sp. z o.o. Jeśli wasze dzieci nie bawią się tego typu cudami, to same możecie coś potworzyć :)









Od producenta:
Brokat w kleju do dekorowania różnego rodzaju materiałów. W zestawie 6 kolorów w blistrze.
Moja opinia: 
To co błyszczy przypadnie do gustu w szczególności dziewczynce :) Moja pociecha oczarowana brokatem w kleju zabrała się szybko do pracy. Muszę wam powiedzieć, że radziła sobie świetnie, szybko pokrywała wymyślnymi wzorkami wazon babci. Od razu stał się bardziej ciekawy, a i z pewnością unikalny :) By dzieło nam się nie rozmazało, po nałożeniu brokatowego kleju czekamy 30 minut na jego całkowite wyschnięcie. 
Kolory kleju są naprawdę intensywne, wyraziste, na powierzchni gdzie je umieściliśmy nie tracą "mocy" po pewnym okresie czasu. Dodatkowo zabawa z takim produktem, nie przysparza mamie pracy w postaci prania brudnych ubrań, ściereczek itp. Tubka kleju jest miękka, naciskamy ją, a przez wąski dozownik nie wypływa morze brokatowej masy. Tak więc zwróćcie szczególną uwagę na takie "pisaczki", bo z pewnością przydadzą się w każdym domu. 

Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy "INTER" Sp.z o.o. tutaj, oraz na ich profil facebookowy tutaj. Co sądzicie o takich gadżetach ? Warte poznania ? :) 

2 komentarze:

  1. Lubię takie brokatowe malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominałaś mi dobre czasy mojego dzieciństwa.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger