poniedziałek, 28 lipca 2014

Biurowe niezbędniki.

Oto kolejne produkty jakie otrzymałam od firmy "INTER" Sp. z o.o. Możecie być pewne - przydadzą się każdej z was, jeśli nie teraz to w późniejszym czasie.



Zacznijmy może od drobiazgu...



Od producenta:
Spinacze okrągłe, ocynkowane, zakończone kulkami. Różne wymiary.
Moja opinia:
Giną niemiłosiernie, ale bez nich nie ma porządku w papierach. Spinacze zakończone kulką, to świetne rozwiązanie i bezpieczeństwo dla dokumentów. Ostre końce już nie będą niszczyć papieru podczas spinania. 






Od producenta:
Transparentny dozownik klipów. Ergonomiczny i wytrzymały. Unikalny system spinania, dzięki czemu używanie klipów jest bardzo proste. Klipy wykonane z nierdzewnej stali. 10 lat gwarancji. Na 40 kartek.
Moja opinia:
Kolejny produkt, który pozwoli nam ujarzmić biurkowy bałagan. Klipy użytkuje się w banalnie prosty sposób. Oczywiście można je wykorzystać ponownie, zdjęcie z kartek nie stwarza problemu. Miła dla oka kolorystyka produktu, bardzo solidne wykonanie, jak zwykle jakość wyrobów Rapesco potwierdzona. 

Mam i porządny zszywacz ! Na takie cudo polowałam od dłuższego czasu :) 







Od producenta:
Ładowanie zszywek od przodu. Metalowe części mechaniczne. Dwa sposoby zszywania. Na zszywki 26/6-8 mm i 24/6-8 mm. Zszywa do 50 kartek. 15 lat gwarancji. Dostępny w trzech kolorach (grafitowy, niebieski, srebrny).
Moja opinia:
Bardzo solidny, wytrzymały i faktycznie zszywa do 50 kartek ! Większość zszywaczy które miałam, po dwóch lub trzech wykorzystaniach trzeba było wyrzucić do kosza. W tym przypadku zarówno ładowanie zszywek jak i późniejsze spinanie stron, jest łatwe, szybkie, a wszystko można wykonać przy minimalnym użyciu siły :) Obowiązkowy gadżet w każdym domu, biurze.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger