czwartek, 10 lipca 2014

Korektor do brwi.

Kolejnym produktem Eveline Cosmetics zajęła się moja przyjaciółka. Ja jakoś niespecjalnie korzystam z tego typu kosmetyku, ona owszem :)



ART SCENIC, KOREKTOR DO BRWI 3 W 1






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 10 ml
Cena: ok. 12 zł
Moja opinia / Opinia przyjaciółki:
Jestem posiadaczką ciemnych brwi, nie potrzebuje więc dodatkowego przyciemniania. Ograniczam się tylko do zachowania ich odpowiedniego kształtu. Korektor podarowałam przyjaciółce gdyż ona coś takiego poszukiwała. Opakowanie produktu do złudzenia przypomina to z tuszem do rzęs. Nawet pojemności zbliżone :) W środku znajdziemy szczoteczkę, też taką jaką ma kosmetyk do rzęs. Z aplikatorem jak zauważyła Anka, wiąże się pewien problem. Na czubku zbiera się zbyt wiele czarnego mazidełka, trzeba koniecznie użyć chusteczki by zetrzeć jego nadmiar. Poza tym szczoteczka fajnie rozdziela brwi, odpowiednio je ujarzmia. Regulacja przebiega poprawnie, przyciemnienie odpowiednie, nabłyszczenie troszkę leży... Anka jest jednak z takiej nowości zadowolona, ponieważ odkąd pamiętam zawsze narzekała na jasne i słabo wyraziste brwi. Aplikacja nie sprawi problemów nawet "niewprawionej ręce". Korektor szybko zasycha i długo wytrzymuje na swym miejscu. Co ważne wraz z biegiem czasu nie wykrusza się, oraz nie osypuje. Dostępny również w kolorze brązowym.

Strona internetowa Eveline Cosmetics tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Znacie ? Korzystacie ?

4 komentarze:

  1. To też produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ciemne brwi , ale produkt fajny dla osób, z jaśniejszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam żelu do brwi z Wibo i ładnie nadaje kształt i przyciemnia brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger