poniedziałek, 28 lipca 2014

Regulująco - oczyszczający krem na noc.

Moja ulubiona seria kosmetyków Dermedic znów gości na łamach bloga. Normacne każdego dnia pomaga mi w walce z niedoskonałościami, powolutku konflikt wydaje się być zażegnany :)





Od producenta:
Skład:
Pojemność: 55 g
Cena: ok. 30 zł
Moja opinia:
Po miesięcznym stosowaniu tego kosmetyku mogę z dumą stwierdzić, że spisuje się na medal. Plastikowy, niewielki słoiczek z pompką, pozwala na higieniczną, precyzyjną aplikację kremu. Dodatkowe zabezpieczenie mechanizmu dozującego przeźroczystą zatyczką, nie daje szans na jego wylanie podczas transportu czy ogólnego przechowywania. Nic też nie osiada na samym aplikatorze. 


Krem posiada lekko płynną, przyjemną dla skóry konsystencję w kolorze białym. Z wchłanianiem jest jednak mały problemik... długo to wszystko trwa. Dla mnie tego typu mankament nie stanowi wielkiego problemu. Lubię kremy na noc odrobinę cięższe od tych na dzień i wcale mi nie przeszkadza, że wnika w skórę dłużej. Przynajmniej nie wysusza, a solidnie nawilża. 


Zapach produktu świeży, pasujący na wieczór, na pewno przyjemny. Działanie ? Miałam ja w posiadaniu wielkie podrażnienia, suche skórki (głównie wokół skrzydełek nosa), które stanowiły pamiątkę po wielkiej batalii stoczonej z trądzikiem jakiś czas temu. Wiecie że krem poradził sobie z tego typu zmianami ? Stany zapalne też jakoś udało mu się usunąć. Kremik chociaż treściwy nie zapycha. W połączeniu z pozostałymi kosmetykami z serii Normacne, daje szansę na wygranie walki z trądzikiem i doprowadzenie skóry do idealnego wyglądu. Jest bardzo wydajny, cenowo też wypada korzystnie. 

5 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger