wtorek, 1 lipca 2014

Bezbolesna depilacja.

Kolejny produkt od Eveline Cosmetics przypadnie do gustu tym, którzy nie tolerują bólu związanego z depilacją. Za pomocą takiego kremu możemy cieszyć się gładką skórą przy minimalnym wysiłku związanym z usuwaniem owłosienia.




JUST EPIL ARGAN OIL,ULTRADELIKATNY KREM DO DEPILACJI MIEJSC WRAŻLIWYCH 



Od producenta:

Sposób użycia:
Skład:
Pojemność: 125 ml
Cena: ok.10 zł 
Moja opinia:
Nigdy nie byłam zwolenniczką takich kremów. Po prostu moje włosiska ( nie te na głowie ), zazwyczaj miały w nosie działanie specyfiku. Tkwiły na swym miejscu, przyprawiając mnie o wściekłość. Znalazłam ostatnio na nie skuteczny i tani sposób, chociaż nie wiem czy każdej z was taka forma depilacji może przypaść do gustu. Krem który dziś wam prezentuje, należy do linii Just epil Argan Oil - zaliczam ją do bardzo udanych, czego między innymi dowodem była recenzja olejku po depilacji (klik). Dziś jednak nie będzie o łagodzeniu, a o usuwaniu. Krem mieści się w tradycyjnej, charakterystycznej tubce, zakręcanej jak zwykła pasta do zębów. Może nie jest to jakiś oszałamiający sposób na wydobycie produktu z opakowania, ale dla kremu do depilacji może być :) 


W środku oczywiście znajdziemy szpatułkę do rozprowadzenia kremu i jego późniejszego usunięcia wraz z włoskami. Kosmetyk pachnie jak to kremy do depilacji... niezbyt zachwycająco i przyjemnie, ale też nie odstrasza. Tylko przy pierwszym stosowaniu zwróciłam uwagę na zapach, potem już się przyzwyczaiłam. Konsystencja kremowa, łatwa do rozparcelowania na powierzchni ciała przeznaczonej do depilacji. Jak wspominałam, moje włosiska to wielki problem. Jednakże kremik pozostawiony na maksymalną ilość czasu działa jak trzeba. Usuwa włoski bez pozostałości pojedynczych "egzemplarzy" :) Skóra nie jest podrażniona, zaczerwieniona. Czy ogranicza ich szybszy wzrost ? Tego to ja moje drogie nie zauważyłam :)

Strona internetowa Eveline Cosmetics tutaj, a profil na Facebooku znajdziecie tutaj. Używacie takich kremów do depilacji ? 

8 komentarzy:

  1. ja kremu do depilacji rzadko kiedy używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też kremy do depilacji rzadkość, już nie pamiętam kiedy jakiś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu używam kremów do depilacji , ale tego jeszcze nie widziałam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość od Eveline także może być problem z ogólną dostępnością :)

      Usuń
  4. strasznie nie lubię zapachu takich kremów...

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale cię rozumiem. Mają dość nieprzyjemny, specyficzny zapach.

      Usuń
  5. Ja preferuje depilacje kremami .Niektóre bardzo podrażniają dlatego mam kilka sprawdzonych .Tego akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger