wtorek, 8 lipca 2014

Coś na ząb :)

Moje dzieci ciężko przekonać do spożywania warzyw, ale jeśli uda mi się coś w przepisach zmienić, urozmaicić jakoś nie wybrzydzają. Od Galerii Smakosza otrzymałam wielgachną pakę z przeróżnymi przyprawami, ziołami i mieszankami przyprawowymi. Dziś pokażę jedną z nich jako dodatek do gotowanego kalafiora. Wszak przyprawa ma siłę zmiany charakteru danej potrawy...


O firmie:
Galeria Smakosza powstała z pasji do natury, dobrego smaku i polskich produktów.
W naszej ofercie znajdą Państwo przyprawy, zioła i mieszanki przyprawowe. Przyprawy i zioła najwyższej jakości.
Kilkaset ziół, przypraw i mieszanek przyprawowych.
• 100 % naturalne bez dodatków,
• bez konserwantów,
• bez glutaminianu sodu,
• duża ilość w jednostkowych opakowaniach,
• atrakcyjna cena.
Wysyłka na terenie całej Polski do sklepów, hoteli, restauracji,   oraz Klientów indywidualnych.
Cyklicznie prezentujemy naszą ofertę przypraw, ziół na targach polskiego produktu naturalnego, tradycyjnego, regionalnego i lokalnego oraz podczas imprez plenerowych prezentujących dziedzictwo kulinarne regionów Polski.

PAPRYKA CZERWONA PŁATKI



Cena: 5 zł do kupienia w sklepie internetowym tutaj
Moja opinia:

  

W mojej miejscowości trudno trafić na takie cudo. Papryka suszona jest bardzo aromatyczna, kawałki odpowiedniej wielkości, pasujące zarówno do lecza czy paprykarzu, jak i również sałatek. Moja powędrowała do kalafiora, dodałam ją pod koniec gotowania by nie straciła smaku i by nie rozpadła się na mniejsze fragmenty. Świetne urozmaicenie potraw, nadaje całemu daniu odpowiedniej oprawy nie tylko w kwestii wizualnej, ale i smakowej. 

Strona internetowa Galerii Smakosza tutaj, ich profil na Facebooku tutaj. Korzystacie w kuchni z papryki w takiej postaci ? Dla mnie to zupełna nowość ! 

5 komentarzy:

  1. W płatkach nie stosowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rozwiązanie do różnych potraw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie ;) obserwuje

    Zajrzyj, właśnie dodałam post jak przerabiam sweter na kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny i ciekawy dodatek do potraw, bardzo mnie to zaintrygowało :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger