sobota, 12 lipca 2014

Jabłkowe przekąski.

Takiego łakomczucha jak ja toście chyba dawno nie widzieli :) Podjadam często i co tu dużo ukrywać, efektów negatywnych w wyglądzie nie trzeba u mnie długo szukać. Siedząc przed telewizorem czy czytając, mam zawsze pod ręką coś do zjedzenia. Ostatnio jednak zachwycam się zdrową przekąską... W odstawkę poszły solone orzeszki, chipsy itp. Przegrały na całej linii z produktami Ovochips.


Do testów otrzymałam wielką pakę wypełnioną po brzegi torebeczkami ze zdrowymi przekąskami.



Są to jabłuszka. W przeźroczystym opakowaniu o pojemności 40 g. znajdziemy ogromne kawałki tych owoców. Dostępne w czterech rodzajach: 

JABŁKO ZE SKÓRKĄ


JABŁKO BEZ SKÓRKI


JABŁKO ZE SKÓRKĄ Z CYNAMONEM


JABŁKO BEZ SKÓRKI Z CYNAMONEM


Od producenta:

Skład: jabłka z polskich sadów, cynamon mielony
Moja opinia:


Nie od dziś wiadomo, że jabłko posada mnóstwo dobroczynnych dla zdrowia właściwości. Taka torebeczka "chrupaków" Ovochips, to aż 400 g jabłek z polskich sadów. Nie potrzeba mi więc większej zachęty do sięgnięcia po taki produkt. Skład prezentuje się bardzo zachęcająco :) Żadnych konserwantów, dodatku cukru, ani grama chemii. Poza cynamonem i oczywiście jabłkami, nie znajdziecie tutaj niczego więcej. Przekąski Ovochips przypadną do gustu nie tylko nam, ale i dzieciom. Można je zabrać na spacer, w podróż, do plecaka, do torebki. Nie ucierpią pod działaniem słońca, w związku z tym pasują na lato jak ulał:) Na plus zasługuje fakt, że mamy do czynienia z polskim produktem - trzeba promować to co nasze ! Takie jabłuszka mogą być również dodatkiem do ciast lub deserów. My jednak wcinaliśmy je na sucho. Dzięki Ovochips można podjadać, ale zdrowo - w granicach rozsądku ma się rozumieć :) Powiem wam, że te cynamonowe... mistrzostwo świata ! Fajnie, że pomyślano o dwóch wariantach jabłkowych "chrupaków": ze skórką lub bez. Co kto lubi :) Gorąco polecam przekąski Ovochips ! 

Po więcej informacji odsyłam na stronę Ovochips tutaj i na ich profil na Facebooku tutaj. A wy lubicie jabłka ? 

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger