niedziela, 27 lipca 2014

Blask świec...

Mam w domu pokaźną ilość przeróżnych świec, ale ciągle przygarniam nowe i nowe. Gdy zobaczyłam, że na facebookowym profilu firmy Kalia trwa konkurs w którym można wygrać prawdziwe świeczuszkowe cudeńka, nie wahałam się ani minutki przed wzięciem udziału. Nie liczyłam i na sukces... Nie mam szczęścia w losowaniach, ale tym razem zła passa jakoś mnie opuściła. Zajęłam w rozdaniu trzecie miejsce i miałam otrzymać mały prezent. Mały ? To co dostałam na pewno nie mieści się w granicach maleńkości :)


Firma o sobie:
Działalność firmy Kalia koncentruje się na sprzedaży zniczy, wkładów, świec stołowych, świec dekoracyjnych oraz podgrzewaczy zapachowych. Naszym mottem jest dynamiczny rozwój. Dlatego systematycznie rozszerzamy asortyment, włączając do oferty takie produkty jak zapalniczki, zapalarki, świece antykomarowe oraz artykuły grillowe. Współpracujemy z uznanymi producentami surowców, co gwarantuje wysoką jakość produktów. Nasze wyroby powstają na bazie Luxoliny, dzięki czemu wkłady wypalają się do końca bez tzw. dymienia. Na każdym etapie produkcji dokładamy wszelkich starań, aby jakość produkowanych zniczy i wkładów wyróżniała nas spośród konkurencji. Dzięki współpracy z największymi importerami i producentami świec, podgrzewaczy, artykułów grillowych, większość oferowanych produktów posiada atest PZH. 
Wychodząc naprzeciw potrzebom, corocznie wprowadzamy nowe wzory i doskonalimy technologię produkcji. Naszym klientom oferujemy atrakcyjne warunki współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby klient wiedział, że wybór firmy Kalia był właściwym wyborem. Zapraszając do współpracy, przekonani jesteśmy, że jakość naszych produktów spełni Państwa oczekiwania.





Cena: 5.25 zł do kupienia tutaj

ŚWIECE OWOCOWE







Ceny: odpowiednio 6.99 zł, 11.96 zł, 15.95 zł

Moja opinia:
Piękne prawda ? Cztery świeczki będą miały w mym domu znaczenie dekoracyjne. Nie wyobrażam sobie bym mogła je spalać i powoli obserwować jak nikną zżerane gorącym płomieniem. Biała świeca powinna być w posiadaniu każdego. Wygląda elegancko i pasuje do wielu okazji. Natomiast owocowe wyglądają przepięknie ! Zdjęcia nie są w stanie oddać ich rzeczywistej urody :) Zatopione kawałeczki owoców, ziarenka kawy... coś wspaniałego. Dodatkowo te trzy cudeńka pachną mocno, ale nie nachalnie, najprawdziwszą pomarańczą. Nie mamy do czynienia z aromatem chemicznym. 
Produkty od firmy Kalia wykonane są z wielką starannością i dokładnością. Każda świeca pięknie zapakowana, więc jeśli szukacie prezentu skierujcie swe kroki na ich stronę internetową tutaj. Można stracić głowę :) Ceny nie szokują, a różnorodność w ofercie poraża ! Warto też polubić profil Kalia na Facebooku tutaj.

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger