czwartek, 10 lipca 2014

Szybki i prosty deser - pastelowa galaretka.

Uwielbiam wyszukiwać nowinki na rynku spożywczym. Jakież było moje zdziwienie gdy w ofercie firmy Agro - Wodzisław ujrzałam wariację na temat galaretek... Czegoś takiego jeszcze nie było !


O firmie:
Początki istnienia naszej firmy sięgają lat sześćdziesiątych zeszłego stulecia. Zakłady Koncentratów Spożywczych "WODZISŁAW", powstałe w 1964 roku, szybko stały się uznanym w całym kraju dostawcą produktów pod hasłem "szybki obiad w pięć minut". 
Z biegiem czasu szeroko rozwinięta dystrybucja pozwoliła odnaleźć te produkty w każdym punkcie handlowym w Polsce, a marka "Wodzisław" kojarzyła się z doskonałym produktem wysokiej jakości.
W roku 2003 na fundamentach Zakładów Koncentratów Spożywczych "Wodzisław" S.A. powstała nowa firma - "AGRO- WODZISŁAW Sp. z o. o.", a w roku 2006 przekształciła się w "Agro-Wodzisław Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Sp.k. W oparciu o know-how, wyposażenie produkcyjne, wiedzę technologiczną i część personelu poprzedniczki, specjalizujemy się 
w produkcji wyrobów takich, jak koncentraty deserów, dodatki piekarnicze i kulinarne oraz zupy instant. W maju 2006 roku firma wzbogaciła swoją ofertę o zupełną nowość: Pesso - Kasze Makaronowe. Natomiast w roku 2008 powróciła tradycja i na nowo na rynku pojawiły się doskonałe w smaku, wszystkim znane - dania gotowe.Oferowane produkty, charakteryzują się atrakcyjną szatą graficzną, ceną dostosowaną do zasobności polskiego konsumenta 
i co najważniejsze, wysoką jakością. Dbamy aby produkty miały wspaniały smak, a ponadto dostarczały organizmowi wielu wartości odżywczych oraz dużą porcję energii.
Dążymy do uzyskania coraz wyższej jakości swoich produktów ku zadowoleniu klientów i własnej satysfakcji. Naszym celem jest stałe wychodzenie naprzeciw wymaganiom klientów, przewidywanie i zaspokajanie ich przyszłych oczekiwań. Tradycyjne receptury i nowoczesne technologie to idealny mariaż, decydujący o rosnącej atrakcyjności naszych produktów. 




Od producenta:

Moja opinia:
Od razu zaznaczam, że sposób przygotowania tej galaretki jest troszkę inny. W tym przypadku musimy użyć 1,5 szklanki gorącej wody zamiast 0,5 litra. Także pamiętajcie o tej zasadzie ! 
Na początek przedstawię wam galaretkę pastelową w kolorze różu. W ofercie firmy są oczywiście inne, ale pozostałe zagoszczą na blogu w późniejszym czasie. Jak widzicie już po rozpuszczeniu proszku, pojawia nam się śliczny, wyrazisty kolorek... Ja do swej galaretki dodałam jeszcze kilka winogron. 
    
  

Po schłodzeniu można zaskoczyć się widokiem... galaretka łamie stereotypy - nie jest przeźroczysta tylko faktycznie pastelowa ! 


Smak na pewno unikalny i niepowtarzalny. Wyrazisty, egzotyczny. Taki produkt stanie się świetnym dodatkiem do przeróżnych deserów w postaci ciast, czy galaretki w wersji solo. Jestem święcie przekonana, że od dziś będę kupować pastelowe galaretki - jako urozmaicenie dziecięcego menu, ale nie tylko :) Na upały, na imprezy i dla własnego kaprysu. Polecam ! 

Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy tutaj

2 komentarze:

  1. już nie pamiętam kiedy jadłam galaretkę ostatni raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę wygląda na to, że wycena przedsiębiorstwa czy tam przekształcenie spółki, wyszło im naprawdę na dobre. Próbowałam tej galaertki i jest naprawdę smaczna. Choć początkowo z rezerwą podchodziłam do koloru ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger