piątek, 1 sierpnia 2014

Wielka paczka od portalu udziewczyn.pl

Jeśli uważnie obserwujecie mój blog, to pewnie dostrzegłyście nowy baner na pasku bocznym. Ostatnio odniosłam pewien sukces... Portal udziewczyn.pl postanowił wybrać mnie do grona współpracujących z nimi dziewczyn. Zarówno na testowym jak i książkowym blogu, pojawią się więc pewne niespodzianki, które otrzymałam od przemiłej Pani Agnieszki - dowodzącej portalem :) Dziś otrzymałam wielką paczkę wypełnioną samymi perełkami. Jest coś kosmetycznego i do poczytania.



Oto kosmetyki otrzymane od portalu udziewczyn.pl które z wielką przyjemnością przetestuję :)

* Marion, eliksir ziołowy do włosów
* Marion Spa, ekspresowa mikrodermabrazja


Od lewej:
*  Floslek, żel do higieny intymnej (regenerujący)
* Cztery Pory Roku, rozświetlający balsam do ciała
* Uroda Melisa, delikatny żel pod prysznic
Dół:
* Lirene, Aqua Cristal, krem intensywnie nawilżający dzień/noc
* Lirene, Aqua Cristal, krem nawilżająco-przeciwrodnikowy dzień


A to już stosik książkowy. Przedstawię go bliżej na drugim blogu.


Jestem bardzo zadowolona z paczki. Wszystkie kosmetyki wraz z pozycjami literackimi są dla mnie zupełną nowością. Teraz przede mną najprzyjemniejsza część współpracy... testy i lektura książek. W najbliższym czasie wypatrujcie recenzji  ! 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger