sobota, 2 sierpnia 2014

Sałatka z wędzonym łososiem.

Ryby rzadko goszczą w moim jadłospisie. Są trudno dostępne (bynajmniej tu gdzie mieszkam), a więc nieczęsto trafiają na stół. W ubiegłym tygodniu, otrzymałam pokaźną przesyłkę od firmy Limito. Zawartość świetnie zabezpieczonego pudła, zawierała coś co pozwoli mi na poznanie pod względem smakowym jednej z ryb...  łososia norweskiego. Dziś parę słów o wędzonym łososiu, który trafił do letniej sałatki.








Od producenta:


Moja opinia:

  

Płat wędzonego łososia umieszczono w przeźroczystym, szczelnie zamkniętym opakowaniu. Mam pewność że rybka jest świeża, nikt nie starał się namacalnie sprawdzić jej jakości podczas przechowywania na sklepowych półkach. Po raz pierwszy miałam do czynienia z łososiem norweskim bogato okraszonym koperkiem. Wymarzony dodatek do sałatki, bo właśnie w taki sposób ten produkt wykorzystałam. Delikatne mięsko łososia zasmakowało mojej rodzinie, a i ja z uśmiechem na ustach skonsumowałam swoją porcyjkę :) Jestem niezmiernie ciekawa czy lubicie łososia norweskiego... Jeśli tak, to w jaki sposób go przygotowujecie ?

Limito/ Limito na Facebooku Tutaj możecie zapoznać się z historią firmy. 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger