poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Znacie Glucose After Alcohol ?

Niezbyt często chodzę na imprezy zakrapiane czymś mocniejszym, ale wiecie, od czasu do czasu taki wypad może się zdarzyć :) Kolejnego dnia trudno mnie zwlec z łóżka, głowa pęka. Wtedy warto sięgnąć po odpowiednie antidotum. Glucose After Alcohol - czy ta nazwa jest wam znana ? Jeśli nie, to zapraszam do dalszej części recenzji.

Glucose After Alcohol
allforyou-biale

z siedzibą w Genevie ma zaszczyt zaprezentować Państwu Glucose ® After Alcohol Life oraz Glucose® After Alcohol NoLimit – produkty nowej generacji stworzone przez wybitnych szwajcarskich naukowców z wykorzystaniem najnowszych odkryć z dziedziny medycyny. Produkty te przeznaczone są dla osób, które odczuwały dotychczas przykre, uciążliwe oraz niebezpieczne dla zdrowia dolegliwości dnia następnego po spożyciu alkoholu.
Glucose® Life i Glucose® No Limit powstały w oparciu o GLUKOZĘ – najważniejszy składnik ludzkiego organizmu warunkujący życie.
Aby zapewnić całkowite bezpieczeństwo i najwyższą jakość produkty te nie zawierają absolutnie żadnych emulgatorów, glutenu, sztucznych barwników oraz konserwantów.






Od producenta / Skład:

Pojemność: 250 ml



Od producenta / Skład:

Pojemność: 250 ml
Moja opinia:
Obydwa napoje są traktowane jako antidotum i powiem wam, że muszę zgodzić się z taką nazwą :) Po wypiciu Glucose After Alcohol w czasie spożycia mocniejszych trunków (Glucose No Limit) jak i potem (Glucose Life), kolejnego dnia nie doświadczamy uczucia zmęczenia, bólu głowy, wielkiego pragnienia itp. 
Oczywiście największymi testerami produktu była męska część mojej rodziny, w związku z tym opieram się głównie na ich spostrzeżeniach. Niemniej jednak ja osobiście mogłam poznać smak Glucose After Alcohol w białej, oraz czerwonej butelce. Lekka kwaskowatość napojów, brak drażniącego zmysł powonienia zapachu, czyni je bardzo przystępnymi i pasującymi pod względem smakowym każdemu z nas. 
Antidotum zamknięto w poręcznych, wygodnych do trzymania butelkach z zawleczką.


Glucose został przebadany przez specjalistów, nie zawiera konserwantów, barwników, glutenu. Jeśli szykuje się wam jakaś grubsza impreza, koniecznie poznajcie wyżej wymienione produkty :) Do kupienia na stacjach benzynowych Lotos, Lukoli, BP, czy w delikatesach Alma.

9 komentarzy:

  1. Ciekawe rozwiązanie, ja tak rzadko piję alkohol, że faktycznie coś takiego, by mogło się przydać, bo i po lampce wina mogę czuć się okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe napoje . Ja nie piję alkoholu ,ale dla osób , które piją jest to fajne rozwiązanie ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. ja testowała w ten weekend, awesome!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie pijam alkoholu ,jedynie piwkiem czasem nie pogardzę.Nie wiem co jest grane ale kolejny raz nie mogłam dodać komentarza bo wyskakiwało okienko aby polubić 3lotto.-loterie internetową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bloger świruje z tymi komentarzami bo ja żadnej reklamy na stronie nie posiadam :)

      Usuń
  5. u mnie niedługo recenzja
    zapraszam http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłem i polecam, działa rewelacyjnie! Po wypiciu od razu poczułem się lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger