środa, 20 sierpnia 2014

Żel do higieny intymnej od Fitomed.

Ze zmianą kosmetyków do higieny intymnej nie dziwaczę, bo obawiam się jakichś niekorzystnych działań płynących z takich eksperymentów. Aczkolwiek jeśli chodzi o produkty Fitomed, mam pewne rozeznanie w temacie, także skusiłam się na poznanie żelu przeznaczonego do "tych" miejsc. Wierna innej marce, nie powrócę do niej z podkulonym ogonem. Fitomed wygrał starcie i uplasował się na podium najlepszych kosmetyków do codziennego użytkowania.


ZIOŁOWY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ "MYDLNICA LEKARSKA"




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 9.50 zł 
Moja opinia:
Spodobała mi się prosta, pozbawiona fikuśnych ozdób butelka. Ważne że jest bardzo poręczna, lekka, stoi sobie stabilnie i taka gapa jak ja nie może jej przewracać :) Dużym ułatwieniem jest też dozownik typu "klik". Przez akuratnych rozmiarów dziurkę wylewa się kosmetyk, ale tylko wtedy kiedy tego chcemy, i to w takich ilościach jakie powinny nam wystarczyć do jednokrotnego użycia. 


Kolor żelu jak widać herbaciany, troszkę nietypowy jak na taki kosmetyk. Konsystencja przyjemna, nie spływa nadmiernie z dłoni. Pieni się delikatnie, natomiast pod względem zapachu możecie wsadzać nos do tej buteleczki, ale i tak niczego nie wyczujecie ;) Chyba że jesteście obdarzone "czułym" zmysłem powonienia, to może jakieś leciutkie nutki ziołowe będą charakterystyczne. 


Żel jest jak dla mnie idealny pod każdym względem. Szybko i całkowicie łagodzi swędzenie, pieczenie. Nie wysusza co zwykle lubią czynić mydła. Produkt jest bardzo delikatny jeśli chodzi o działanie w "tych" miejscach :) Myślę, że na dłuższą metę zagości w mojej łazience. Nie spodziewałam się nawet że będzie tak wydajny ! Ta niepozorna, niewielka butelczyna, wystarczy mi pewnie na spory okres czasu. 

Sponsorem recenzji jest www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed

2 komentarze:

  1. Na ten produkt się jeszcze nie zdecydowałam. Teraz używam żelu od GP.

    OdpowiedzUsuń
  2. tego produktu jeszcze nie miałam, wygląda super!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger