sobota, 30 sierpnia 2014

Herbaty Rooibos - smakują o każdej porze.

Od Poznańskiej Palarni Kawy Astra otrzymałam dwie herbatki Rooibos w dwóch smakach.





Od producenta / Skład:

Pojemność: 25 torebek
Cena: 3.90 zł do kupienia tutaj



Od producenta / Skład:

Pojemność: 25 torebek
Cena: 3.90 zł do kupienia tutaj

Moja opinia:
Herbatki są nowością w ofercie firmy, więc tym bardziej byłam ucieszona z możliwości ich poznania. I chociaż z pozoru podobne do siebie, już po pierwszym łyku dochodzimy do całkowicie odmiennych wniosków. Rooibosy różnią się nie tylko odcieniem po zaparzeniu, ale oczywiście smakiem. Łączy je natomiast zadowalający mnie skład i sposób pakowania saszetek. Taka ochronna cennej zawartości torebek, daje mi pewność o świeżości i wyrazistości aromatu produktu. 


Herbatki po zaparzeniu prezentują się tak...


Ta z zawartością trawy cytrynowej sprawdzi się podczas zbliżającej się jesiennej pluchy. Poprawia kiepski humor, łagodzi pragnienie, czaruje aromatem. Miętowy Rooibos to prawdziwy lek dla duszy i ogólnego samopoczucia. Mnie osobiście zasmakował właśnie produkt z dodatkiem mięty, chociaż obydwie herbatki uważam za bardzo udane. Aromatycznie - prawdziwe mistrzostwo świata przyznane dwóm Rooibosom :)

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger