poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rozkosz dla zmysłów...

O dobroczynnym wpływie aromaterapii na nasze zdrowie chyba nie muszę wam robić wykładu. Do takiej podróży w świat zapachów potrzebujemy olejków. Ja polecam te od Laboratoria Zapachu. Firma oferuje dwa rodzaje olejków: zapachowe i eteryczne. Miałam przyjemność poznać już eteryczne cudo o zapachu cytryny (klik). Dziś przyszedł czas na kolejny wariant, równie wspaniały.





Od producenta:
Eteryczny olejek z drzewa herbacianego, wbrew pozorom, nie ma nic wspólnego z prawdziwą herbatą, których krzewów się nie destyluje. Olejek ten pozyskuje się z rośliny zwanej Drzewem Herbacianym, której liście, zastępowały herbatę podczas podróżniczych wypraw na odległe tereny. Charakteryzuje się działaniem przeciwzapalnym i antybakteryjnym. Lekko rozcieńczony, świetnie nadaje się do oczyszczania twarzy i leczenia drobnych zmian trądzikowych.
Pojemność: 7 ml
Cena: 13.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Do sprawdzenia otrzymałam tester, ale i tak postarałam się godnie i zgodnie z zaleceniami producenta przetestować zawartość małego flakonika. Olejek jak widzicie jest bezbarwny. Zapach nie ma nic wspólnego z aromatem herbaty, bo też i sam olejek powstaje z rośliny o nazwie Drzewo Herbaciane. No więc do tradycyjnego napoju w szklankach dużo mu brakuje. Powracając do kwestii zapachowej, olejek charakteryzuje się mocnym, świeżym, ziołowym aromatem. Mnie przypasował, chociaż doskonale zdaje sobie sprawę, że nie wszystkim przypadnie do gustu. Jak go wykorzystałam ? Ano dozowałam specyfik bardzo oszczędnie by wystarczył mi na dłużej :)
Sprawdził się jako zamiennik tabletek od bólu głowy, ponieważ ten problem zdrowotny niweluje znakomicie. Przy lekkim rozcieńczeniu radzi sobie świetnie z pokaźnymi zmianami trądzikowymi. Z pewnością zaopatrzę się w zapas tego produktu, a i wam polecam postąpić identycznie. 

5 komentarzy:

  1. Moj olejek drzewo herbaciane niestety podczas transportu uległ rozlaniu.Poznałam jedynie jego zapach bo zawartość koperty czuć było w całej poczcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda że nie mogłaś poznać jego właściwości.

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger