niedziela, 17 sierpnia 2014

Beta Gold Caroten - suplement.

W pierwszej części wakacji, gdy słońce mocniej przypiekało, postanowiłam się poopalać. A że ze mnie straszny bledziuch, po paru minutach zwykle miałam czerwone placki na skórze. Nie tym razem i nie tego roku :) Jak to mówią, przezorny zawsze ubezpieczony, a ja w myśl tej zasady postanowiłam zadbać o swe ciałko wystawiane na działanie promieni słoneczka. Odpowiednio wcześniej rozpoczęłam zażywanie suplementu od BS Farm, który uratował mnie przed spieczeniem i nie tylko !







Od producenta:
Skład / Dawkowanie:


Pojemność: 30 kapsułek
Cena: 10.44 zł
Moja opinia:
Suplementy zażywam okazjonalnie. Nie traktuje ich jako zamiennika zróżnicowanej diety, bo jak same doskonale wiecie, takie tabletki nie poradzą sobie solo z danym problemem. Z niepewnością, ale też i z wielką ciekawością podeszłam do testów Beta Gold Caroten. Normalnej wielkości kapsułki nie sprawiały problemów podczas przyjmowania, ani też w późniejszym czasie. Ogólnie rzecz biorąc, zażywanie jednej kapsułki nie jest kłopotliwe. 
Opakowanie wystarcza prawie na miesięczną kurację, także po takim okresie można zauważyć pierwsze efekty. W moim przypadku takie były... Wspominałam wam o opalaniu. W tym roku nie spiekłam się na raka, ale uzyskałam ładną, delikatną, brązową opaleniznę. Nie męczyłam się z bąblami, nie syczałam przy każdej zmianie pozycji podczas snu ;) W dodatku uzyskany koloryt utrzymuje się do tej pory, więc na letnie upiększanie ze strony słoneczka nie mogę narzekać. Myślę, że te pozytywne zmiany miały związek z wcześniejszym zażywaniem Beta Gold Carotenu. Z przyjemnością zakupię kolejne opakowanie tego suplementu. 

6 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Wydaje mi się, że moja znajoma też je brała. Mówiła, że się u niej sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnie zaskoczyło mnie działanie tego suplementu

      Usuń
  2. To coś dla mojej siostry, bo ona ma problemy z działaniem na nią słońca, a opalenizna zawsze jej się marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie może spróbować z Beta Gold Caroten :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy suplement , na lato jak znalazł ;) .

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam, ale dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger