poniedziałek, 25 listopada 2013

Pierwszy kosmetyk od Make Me Bio.

Firma Make Me Bio jest polskim producentem naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Wszystkie produkty zostały stworzone ze składników pochodzenia roślinnego. Pochodzą one z upraw przebadanych, są starannie wyselekcjonowane oraz odpowiednio skomponowane. Jako pierwszy produkt postanowiłam wypróbować puder myjący. Czegoś takiego jeszcze nie miałam :)





Od producenta:
Sposób użycia:
Skład:
Pojemność: 60 ml
Cena: 27 zł - kosmetyki naturalne sklep Make Me Bio
Moja opinia:

Może i jestem łasa na takie bajerki, ale sam szklany słoiczek strasznie mi się spodobał ;) No i ten sznureczek nadaje całości odpowiedniej oprawy i nawiązuje do ekologiczności produktu. Skład marzenie, bo tak niewiele komponentów na liście w dzisiejszych czasach graniczy z cudem. Zapach może i nie oszałamia, ale wyczuwam w produkcie naturalność bez grama chemii. Jak się pewnie domyślacie we wnętrzu opakowania znajdziemy proszek w burym kolorku.



Jest taki puszysty i miły że przyjemnie rozetrzeć go w palcach na sucho, ale nie takie jego przeznaczenie. Koniecznie trzeba zmieszać pył z wodą czy też olejkiem ( ulubionym:)). Po rozpuszczeniu otrzymujemy białą papkę w fakturze której widoczne są małe drobinki owsa. Świetny peeling dla buźki nie sądzicie ? 


Stosowałam puder jako zamiennik żelu jak i również jako maseczkę. W obu przypadkach nie czułam i nie będę czuć rozczarowania. Kosmetyk czyni swą powinność tj. dokładnie myje, oczyszcza, delikatnie złuszcza. Nie wysusza, a jako maseczka nie tworzy pancerza. Puder będzie idealny dla osób z cerą bardzo wrażliwą bo dzięki nielicznym składnikom mamy mniejsze ryzyko uczulenia. Obcowanie z produktem bez zawartości parabenów, konserwantów, sztucznych barwników jest najprzyjemniejszą czynnością w ciągu dnia ;) Nie potrzeba dużej ilości pudru by pokryć białą masą całą twarz. Wydajny ? Jak najbardziej. Otrzymałam jeszcze kremik do twarzy, jednakże potraktuje go jako wisienkę na torcie :) Póki co gorąco polecam wam zaopatrzyć się w ten dość nietypowy, ale skuteczny kosmetyk.

Zachęcam do zaglądania na stronę Make Me Bio i polubienie ich na Facebooku. 

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ma naprawdę niespotykaną postać, nigdy nie miałam pudru myjącego.

      Usuń
  2. ciekawy ten kosmetyk,zwłaszcza jeśli można stosować go jak peeling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tym małym drobinkom owsianym nabiera właściwości peelingu

      Usuń
  3. uwielbiam takie kosmetyki ,coś nowego,ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger