sobota, 16 listopada 2013

Elegancki bieżnik.

Dziś troszeczkę z innej beczki, ale mam nadzieję że ciekawie. Lubicie przeglądać katalogi bądź strony internetowe z firankami, obrusami, serwetami ? Ja uwielbiam :) Właśnie wczoraj zamówiłam sobie folder z tego typu cudami dla domku. W sobotni poranek chcę wam pokazać elegancki bieżnik, który otrzymałam od sklepu Kasandra.


O firmie:
Kasandra to nowoczesny sklep internetowy,  a także posiadający swój salonik dekoracyjny w Tarnobrzegu przy ulicy Grota Roweckiego 1 na Hali Targowej. 
W naszym sklepie znajdziesz  wysokiego gatunku zasłony, pościele, firankinarzuty, kąpielowe ręczniki oraz białe obrusy świąteczne. 
Każdy klient z pewnością wybierze dla siebie coś godnego jego uwagi. 
Zajmujemy się dekoracja domów, mieszkań, a także eleganckich biur, restauracji i hoteli od firanek przez obrusy po pościele. Wśród naszych klientów znajdują się renomowane restauracje jak i hotele z całej Polski. 
Cieszymy się z wielu wyróżnień, a także certyfikatów od naszych klientów. 

BIEŻNIK MALOWANY
KREMOWY

Od producenta:


Wymiary: wys. 150 cm, dł. 40 cm
Cena: 20.50 zł
Moja opinia:
Zobaczcie jak wygląda w całej swej okazałości ... 







A tutaj jeszcze mój grudnik, który włączył "speeda" w tym roku :) 


Bieżnik przypadł mi do gustu przez swój delikatny, malowany wzór filiżanki z kawą oraz zdobienia po bokach. Ładnie układa się na stole, ławie. Jest starannie wykonany, z dbałością o każdy szczegół. Nawet po praniu zachował cały swój urok, a posłuży nam długo jeśli będziemy trzymali się zaleceń na opakowaniu ( nie suszymy w suszarkach bębnowych, pierzemy i prasujemy w odpowiedniej temperaturze). Pasuje i do salonu i do pokoju dziennego. Ciekawy motyw kawowy nie powiem zachęca do chwili relaksu :) 
Już napaliłam się na dwie firanki z oferty sklepu ( gotowe i metrażowe). Teraz pytanie co na to powie kieszeń :) 

Zachęcam was do odwiedzin sklepu tutaj. Polubcie ich na Facebooku tutaj Kupujecie firany gotowe czy też metrażowe ? 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kawowy motyw.Moj grudnik już zaczyna...... przekwitać.Coś się roślinom pomieszało w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój od wczoraj zgubił kilka przekwitłych kwiatów :(

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba :-) !

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Wygląda elegancko, bez zbędnego przepychu :)

      Usuń
  3. Wolę bardziej surowe bieżniki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger