wtorek, 26 listopada 2013

Pucholina lekka jak chmurka.

Dzięki uprzejmości pana Marcina z Kreatywnych Maluchów moje dzieci miały możliwość poznać ciekawą masę plastyczną o nazwie Pucholina. No dobra, sama nigdy czegoś takiego nie miałam w czasach dzieciństwa więc przysiadłam przy swej gromadce i coś tam stworzyłam ;)






Od producenta:
Cena: 35 zł do kupienia tutaj

Czymże byłoby tworzenie bez odpowiednich foremek...


Cena: 28 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Wszyscy domownicy byli zaskoczeni lekkością i miękkością Pucholiny ( mąż również :)). Ugniataliśmy ją tyle razy, że inna masa stwardniałaby na kamień. Pucholina nie stwardniała, dała się tak sobą manewrować jak na początku. Dzieci gładziły jej powierzchnie, próbowały wdeptywać w dywan, kroić, wałeczkować. Przetrwała wszystko ! 




Masa pochodzi ze Szwecji i cieszę się że trafiła do naszego kraju. W przeciwnym bądź razie nigdy o takim cudzie byśmy nie słyszeli. Pucholina ze względu na swą delikatność i nietoksyczność będzie świetną zabawką terapeutyczną  rozwijającą zdolności manualne. Najbardziej stymuluje rozwój dotyku. W Pucholinie zachwyciło mnie to, że krojona zachowuje ostre kształty, a gdy odciśniemy ją w foremce zauważymy wszystkie detale. Oczywiście do zabawy możemy wykorzystać najzwyklejsze foremki do ciasteczek, które z pewnością każda z nas ma w kuchni. 




Pucholina nie brudzi rąk i wyobraźcie sobie ,że unosi się na wodzie! 
Chyba nawet dorosły ma czasem ochotę na pobawienie się taką masą, jestem tak w ogóle żywym tego przykładem ;) Pucholina jest dostępna w różnych kolorkach. Można więc stworzyć prezentowy zestaw dla kreatywnego malucha. Zdecydowanie polecam wam zabawkę i myślę, że spędzicie na modelowaniu różnorakich figur duuuużo czasu :) 

Zajrzyjcie do Kreatywnych Maluchów tutaj i na Facebook tutaj.
Czy wasze pociechy lubią takie kreatywne zabawy związane z modelowaniem, rzeźbieniem itp. ? Co myślicie o takim podarku na Mikołajki, nadaje się ? ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger