czwartek, 7 listopada 2013

Kolejny wosk.

Dziś będzie pachnąco :) Zawsze gdy oglądam w sklepach internetowych woski YC, mam uśmiech na twarzy. Ciekawe połączenia zapachowe, intrygujące nazwy. Z resztą gdy zajrzycie do Goodies.pl przekonacie się o prawdziwości tego co mówię. Oto kolejny wosk z serii Housewarmer, który właśnie się pali i umila mi tworzenie recenzji :)

KOLENDRA I ANANAS





Cena: 6 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Dosyć ciekawe połączenie...owoce z nutą przypraw. Szczerze to nie przepadam za zapachami innymi niż owocowe, ale w tym przypadku zaskoczyłam się pozytywnie na tyle, że wosk z pewnością zostanie szybko wykorzystany. To taki aromat wakacji, które dawno już minęły i pozostały po nich tylko wspomnienia. Pineapple Cilantro intryguje, na swój sposób orzeźwia i dodaje energii. Potężna dawka egzotyki siedzi w tym małym cudzie. Palę go raczej w ciągu dnia bo wieczorem wolę coś bardziej uspokajającego ;) 
Zapomniałam dodać w poprzedniej recenzji, że by usunąć przepalony wosk z kominka, wystarczy wstawić go na chwilę do lodówki. Potem najnormalniej w świecie wybierzemy go z zagłębienia. W żadnym wypadku nie skrobcie nożem, paznokciem itp. Szkoda czasu i nerwów.

Na zakupy wybierzcie się do sklepu Goodies.pl . Polubcie ich na FB tutaj

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak. Ciężko jest wybrać spośród wosków YC ten najładniejszy :)

      Usuń
  2. Chyba jedyna nie mam wosków w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie zapachów i śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Można poczuć, jakby znowu były wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślę jednak że to szał uzasadniony :) Kto raz pozna smak YC ten nigdy nie zwątpi w cudowność tych wosków :)

      Usuń
  6. nigdy nie miałam wosków chyba pora to zmienić:) zapraszam do mnie http://mw-fashionforce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ananasa uwielbiam,pewnie bym się zakochała w tym wosku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje woski z yc po jednym zapaleniu juz nie pachną, trzeba dzielic na czesci w sumie szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od zapachu. Mam teraz bawełnę która po przepaleniu jednokrotnym już później nie pachnie.

      Usuń
  9. już drugi raz widzę ten wosk i bardzo mnie przyciąga :D lubię takie pierdołki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger