sobota, 19 października 2013

Pędzel o wesołym kolorze :)

Kto lubi gotować ten nie potrzebuje kuchennych gadżetów, które miałyby zmuszać do przygotowania ulubionych potraw. Ja jednak różnie się diametralnie od takich osób i potrzebuję zachęcających "przydasiów". Dziś pokażę wam pędzel, który swym wesołym kolorkiem wzbudził me zaufanie i niejako zmotywował do działania. Gadżet otrzymałam od Strefy Rzeczy Ulubionych.







Wysokość: 20, 5 cm
Średnica: 2 cm
Cena: 10 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Miałam podobny pędzelek, ale niedawno znalazłam go w piaskownicy... Dzieci oczywiście uważają, że nie mają pojęcia jak tam trafił ;) Ten po użyciu chowam w najdalsze zakątki szuflady tak by maluchy się do niego nie dobrały. 
Pędzelek zasługuje na miano idealnego nie tylko ze względu na swą funkcjonalność. Podoba mi się jego kolorystyka, która co tu będę ukrywać, przemawia : " Użyj mnie ! " :) Włosie wykonane z miękkiego silikonu wygina się pod wszystkimi kątami, więc nakładanie płynów ( w moim przypadku jajek) na ciasto jest zdecydowanie łatwiejsze. Mama posługuje się łyżeczką do herbaty ja jednak wolę pędzelek ;) 
Utrzymywanie go w czystości nie wymaga od nas jakichś specjalnych zabiegów. Wystarczy przemyć gadżet płynem do naczyń, wysuszyć i gotowe. Dziurki do zawieszania nie używam, ale dobrze że tam jest ;)
Mała rzecz, a potrafi poprawić mi humor bo o to właśnie chodzi ! 

Zapraszam na stronę sklepu (klik) i na FB ( klik).
Używacie w kuchni pędzelka silikonowego ? Czym rozprowadzacie jajka na cieście ? 

7 komentarzy:

  1. Mam i jestem bardzo zadowolona. Stosuję go dość często w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam biało czerwony ale nie tej firmy oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i polecam, często piekę chleb i to jest obowiązkowy gadżet :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie pędzle nie mają sobie równych. Uwielbiam silikon w kuchni.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger