piątek, 25 października 2013

Żel do prania z lanoliną.

Dzięki uprzejmości sklepu internetowego Twoja Chemia , na wrześniowym spotkaniu otrzymałam wielką butlę żelu do prania. Czas bliżej go wam przedstawić gdyż jest to produkt zagraniczny.

TwojaChemia.pl - sklep internetowy - najlepsze produkty zagraniczne w najniższych cenach


POWER WASH PROFESSIONAL SENSITIVE LANOLIN GEL

 Żel do prania wełny, jedwabiu i innych delikatnych tkanin


Od producenta:

Informacje ze strony sklepu:
  • producent: EU
  • bardzo wydajny - wystarcza na 42 prania
  • do wełny, jedwabiu i innych delikatnych tkanin
  • zakres temperatur: 30-40 st. C.
  • zawiera składnik zapewniający ochronę delikatnych tkanin
  • chronić ubrania przed zmianą kształtu i utratą miękkości w wyniku częstego prania.

Sposób użycia:
  • do standardowego prania (4-5kg) użyj 55 ml żelu (nakrętka = 60ml). 
  • do połowy załadunku użyj 35ml
  • Żel umieść w dozowniku bezpośrednio w bębnie
  • do prania ręcznego użyj 35 ml na 5 litrów wody

Pojemność: 1,5 l
Cena: 12 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:

Butla okropnie ciężka, ale dzięki uchwytowi z boku masa produktu troszkę się rozkłada :) Dozownik ma podziałkę więc precyzyjnie odmierzymy ilość żelu. Niestety cyferki są słabo widoczne także musiałam biegnąć w okolice okna by je dostrzec. 


Z tyłu butelki zamieszczono dokładne informacje o wymaganej ilości żelu w stosunku do ciężkości wsadu w pralce. Można go używać także do prania ręcznego, co też czyniłam bardzo często. Żel ma jasny, różowy kolor i odrobinę płyną konsystencję. Wolałabym by była gęstsza jak na prawdziwy żel przystało, gdyż Power Wash Gel kojarzy mi się raczej z bardziej zwartym płynem do płukania. 



Wielki plus za świetny dozownik, który nie pozwala wydobyć się żadnej kropelce żelu poza granice zakrętki


Wełniane swetrzyska wyjęłam z szafy, a że pachniały niezbyt zachęcająco musiałam wrzucić je do czeluści pralki. Do pomocy użyłam właśnie żelu i wcale się na nim nie zawiodłam. Strasznie nie lubię prać tego typu materiałów, ale w zimie jesteśmy skazani na grube i ciężkie okrycia. 
Żel nie odbarwił tkanin. Ulżyło mi kiedy wszystko z urządzenia wyjęłam do wieszania. Żadna z rzeczy nie zmieniła swego rozmiaru ;) Żel ładnie pachnie może nie jakoś oszałamiająco, ale daje radę odświeżyć ciuchy.
Jest delikatny dla "trudnych" ubrań, a że nadaje się do prania ręcznego z powodzeniem wykorzystamy go do czyszczenia innych fatałaszków wykonanych z różnorodnych materiałów.  Z wydajnością może być różnie. Nie nastawiałabym się na 42 prania bo wszystko zależy od dozowania produktu i faktu czy pierzemy ręcznie czy w pralce. Mnie Power Wash zadowolił w swym działaniu i z chęcią poznałabym jego kompana do jeansu ;)

Na zakupy zapraszam do sklepu internetowego Twoja Chemia ( tutaj). Facebook(klik ) 
A wy używacie zagranicznych środków do prania ? Co sądzicie o chemii niemieckiej ? 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger