środa, 2 października 2013

Żurawinowa witalność.

Za tym owocem nie przepadam, ale nie mam nic przeciwko jego zawartości w kosmetykach. W przypadku koktajlu do ciała od APIS NATURAL COSMETICS to właśnie żurawina gra przysłowiowe " pierwsze skrzypce "
ŻURAWINOWA WITALNOŚĆ



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 16.10 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Sama nazwa kosmetyku i uznanie go koktajlem brzmi ciekawie, a wręcz zachęca do stosowania. W tubce wykonanej z miękkiego tworzywa mieści się odrobinę różowa, kremowa masa, która swą fakturą przypomina mleczko. Potężnym minusem jest jednak zamykająca opakowanie klapka. W żaden sposób nie chce przylegać do całości i o "kliku" nie ma tutaj mowy. Może tylko mnie trafił się wadliwy egzemplarz, ale przez defekt z zamknięciem nie stawiam tubki, lecz kładę ją delikatnie na półce by nic z niej nie wypłynęło. Koktajl na początku trudno się rozsmarowuje, ale z biegiem czasu wchłania się w zupełności i zachwyca zapachem jak mało który kosmetyk. Jest to aromat najprawdziwszej żurawiny. Słodki, mocno owocowy, utrzymujący się na skórze przez długi czas. Granat jednak został w zupełności zdominowany przez drugi składnik. 
Moja skóra polubiła owocową nowość bo i ja, tego typu kosmetykom jestem wierna. Koktajl stosowałam gdy cieplej było na dworze niż obecnie, ponieważ świetnie radził sobie w łagodzeniu podrażnień nawet tych słonecznych. Kiedy już nadeszły chłodniejsze dni miło było rozkoszować się takim cudem po dłuższej kąpieli by nawilżyć dobrze ciało. Znakomicie sprawdza się jako "środek" łagodzący po depilacji. Miła i gładka skóra po użyciu koktajlu gwarantowana. Nurtuje mnie jeszcze seria arbuzowa bo jak szaleć owocowo to na całego :) 

Strona firmy Apis (klik), FB (klik)
Znacie ten koktajl ? A może stosowałyście inne kosmetyki tej firmy, które możecie mi polecić ? 

8 komentarzy:

  1. Hmm... Koktajl? Pierwszy raz widzę kosmetyk o takiej nazwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zaskoczyło. Myślę jednak, że to taka miła odmiana po tradycyjnych masłach, balsamach a nawet sorbetach :)

      Usuń
  2. Uwielbiam żurawinę! Za zapach, smak i za działanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam żurawinkę,a balsamy z tej firmy są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O taki koktajl dla mojego ciał poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za smakiem żurawiny nie przepadam, ale za zapachem owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z Apis są bardzo ciekawe....

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger