czwartek, 10 października 2013

Firma Lida dba o każdą kobietę.

Gdy musiałam iść do sklepu po rajstopy dla siebie, to czułam się tak jakbym szła na spotkanie z dentystą ;) Nie lubię kupować tej części garderoby bo po prostu nie potrafię znaleźć idealnych rozmiarów na moją pupę. Zakładając większość rajstop czuje się tak jakbym była skrępowana mocnymi sznurami i każdy stawiany krok jest nie lada wyzwaniem ;) Cieszę się więc, że firma Lida pomyślała o kobietach puszystych i stworzyła dla nich odpowiednie wyroby. W swym asortymencie posiadają także produkty dla kobiet w ciąży.
O firmie:

"Jako firma rozpoczęliśmy działalność w 1990 roku.
W ciągu dwudziestu lat ugruntowaliśmy swoją pozycję na rynku tekstylnym jako ceniony producent rajstop. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom produkcyjnym jesteśmy w stanie zapewnić asortyment wysokiej jakości przy zachowaniu konkurencyjnych cen.
W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę rajstop oraz innych wyrobów pończoszniczych.
Ponieważ DBAMY O KAŻDĄ KOBIETĘ skoncentrowaliśmy się na Paniach, którym wyjątkowo trudno jest znaleźć wygodne i modne rajstopy ze względu na nietypową figurę. To właśnie im dedykujemy swoje starania, to właśnie one są źródłem naszych inspiracji. 
Pomysł kolekcji rajstop dla kobiet w ciąży zrodził się w 1997 roku. Lata badań, testowania rajstop przez przyszłe mamy w szkołach rodzenia oraz udoskonalania i poszerzania linii produktów kolekcji przyczyniły się do wielkiego sukcesu Kolekcji MATERNITY
Kolejnym krokiem zgodnym z ideą firmy było stworzenie kolekcji PUSZYSTA PANI - dla kobiet o większych, 
niestandardowych rozmiarach. Chcemy dać im szansę poczuć się wyjątkowo i atrakcyjnie, a przede wszystkim komfortowo w naszych wyrobach. 
Nie zapomnieliśmy również o Panach! 
Jesteśmy twórcą i projektantem ekskluzywnych rajstop MAN'S WORLD i getrów dla mężczyzn ACTIVE MAN. Nasze produkty przeznaczone są zarówno do użytku codziennego, jak i dla Panów aktywnych sportowo. 
Podstawą naszej firmy są ludzie. Rzetelna praca w połączeniu z kreatywnością pozwala nam osiągnąć najwyższą jakość i najszerszy wybór oferowanych produktów. Indywidualne podejście do każdego klienta, wsparcie oraz profesjonale doradztwo działu obsługi to bez wątpienia nasze najsilniejsze strony. Staramy się sprostać wszystkim oczekiwaniom, szybko reagujemy na każdą potrzebę oraz jesteśmy wrażliwi na zachodzące zmiany w trendach. 
Wspólnie z naszymi partnerami odnosimy sukcesy w Polsce oraz za granicą. Nasze kolekcje można nabyć w sklepach na terenie całej Polski i Europy. "

Lida to sponsor i gość czerwcowego spotkania blogerek w Krakowie w którym jak pewnie pamiętacie brałam udział. Do testów otrzymałam rajstopki w kolorze grafitu i parę pończoch. 





Od producenta:
Cena: 12.60 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Wprawdzie są to rajstopy dla pań w ciąży, ale uwierzcie mi spasowały na mą sylwetkę idealnie, nawet iż w błogosławionym stanie nie jestem ;) Półokrągły klin, miękka gumka która trzyma się na swoim miejscu, dają prawdziwy komfort kobiecie. Usztywnione palce nie pozwolą przesuwać się rajstopom po włożeniu stopy do buta. Wyglądają elegancko, ale oczywiście nie zgodzę się z obietnicą masowania za pośrednictwem tego wyrobu:) Ciesze się jednak, że nie obciskają ciała i podczas chodzenia nie czuje się jak w kokonie.
Do wyboru jest wiele rozmiarów i spora dawka kolorów.





Od producenta:

Cena: 8.80 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zlatujące z łydek podkolanówki, to z pewnością problem wielu kobiet. Nie wiadomo co zrobić z tym fantem, bo podciąganie ich dosłownie co chwilę nie wygląda zbyt elegancko;) Podkolanówki Sjesta na szczęście utrzymują się na łydce bez problemu, a przy tym nie uciskają. Polubiłam je pomimo tego, że nie często coś takiego zakładam. Raczej pod spodnie, w których śmigam codziennie, nie są konieczne ;)

Odwiedźcie stronę producenta ( tutaj) i polubcie na Facebooku ( tutaj). 

3 komentarze:

  1. świetne są chodź jestem chuda jak patyk,to fajnie się dopasowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne i super że za równo kobiety puszyste jak i kobiety w ciąży znajdą TU dla siebie wiele ciekawych rajstop!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie znoszę rajstop. Zawsze kupuję co najmniej o rozmiar za duze, żeby ich nie czuć.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger