sobota, 12 października 2013

Maleństwa od Love me Green.

Dziś zaprezentuję Wam upominek od Love me Green. W przeźroczystej kosmetyczce, znalazło się miejsce dla pięciu produktów w tubkach, oraz trzech w saszetkach. Tych w saszetkach z oczywistych powodów nie zrecenzuje, bo ich pojemność jest doprawdy znikoma.



Cena za taki zestaw podróżny: 99 zł do kupienia tutaj

PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów bez Parabenów



Od producenta / Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena : 8.90 zł

Organiczna Wzmacniająca Odżywka Do Włosów



Od producenta / Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 9.90 zł
Moja opinia:
Zarówno odżywka jak i szampon zaskoczyły mnie pozytywnie swoimi odpowiednimi konsystencjami, oraz delikatnymi, prawie niewyczuwalnymi aromatami ( odżywka ma zapach kokosa ). Z przyjemnością używałam obydwóch produktów i ubolewałam po ich wykończeniu. Po umyciu włosów szamponem i potraktowaniu ich odżywką od Love me Green, byłam w pełni usatysfakcjonowania. Pasma rozczesywały się bez najmniejszego problemu, były takie " sypkie " , miłe w dotyku, a żadnego efektu puszenia nie zaobserwowałam. 

PIELĘGNACJA TWARZY

Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy Na Dzień



Od producenta / Skład:
Pojemność: 15 ml
Cena: 34.90 zł 

Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy Na Noc


Od producenta / Skład:
Pojemność: 15 ml
Cena: 34.90 zł
Moja opinia:
Kremy posiadają fantastyczną i wprost wymarzoną fakturę. Jest jak bita śmietana, która rozsmarowuje się sprawnie na skórze. Jeśli chodzi o zapach to wyczuwałam słodkie migdały ;) Maleństwa dobrze nawilżają i nie zapychają. Szkoda tylko, że tak szybko mnie opuściły. 

PIELĘGNACJA CIAŁA

Organiczny Nawilżający Balsam Do Ciała Karité Exotique



Od producenta / Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 19.90 zł
Moja opinia: 
To dopiero przyjemniaczek :) Pachnie dosłownie obłędnie ! Coś na podobieństwo pomarańczy w jakimś słodkim syropie. Pokochałam go już od pierwszego użycia. Dzięki zawartości olejku migdałowego znakomicie nawilża bez pozostawiania po sobie efektu tłustego filmu.

Tak więc jak widzicie ze wszystkich kosmetyków jestem zadowolona. Niestety ich cena strasznie mnie przeraża, ale jest jeden plus tej sytuacji. Wiecie jaki ? Jestem szczęśliwa, że miałam możliwość poznania tak ekskluzywnych produktów Love me Green rodem z Francji. Ha ! :) Na weekendowy wyjazd zestaw idealny.

Zachęcam do zaglądania na stronę firmy ( tutaj) i na FB (tutaj).
Kto zna kosmetyki Love me Green rączka w górę !!! 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Włosy po nim szybko się rozczesują. Szkoda że to tylko próbka ;(

      Usuń
  2. zapraszam do mnie: http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten zestaw,a kremiki do twarzy już wykorzystałam,starczyły mi one na 4 tygodnie.Pięknie pachną te kosmetyki,teraz używam szamponu i odzywki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy do twarzy są świetne i baaaaaaardzo wydajne jak na taką pojemność. Generalnie zestaw świetny na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon rewelacyjny, tylko nie na każdy rodzaj włosów ja mam cienkie i suche a po nim jeszcze większe siano miałam na głowie. Natomiast mąż mówi że wreszcie coś dla siebie znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger