piątek, 18 października 2013

Dzisiejsza paczka.

Listowy wreszcie do mnie zawitał, ale nie obeszło się bez wpadki. Nie dość, że zgubił swój ulubiony długopis, to jeszcze silny wiatr wywiał mu kartkę do podpisu ;) Na szczęście paczka była cała, a ja po pożegnaniu doręczyciela przystąpiłam do oględzin. Gdy rozerwałam folię i otworzyłam pudełko byłam wniebowzięta. Już wiedziałam od kogo pochodzi przesyłka... Karcelko jesteś wielka !
Jakiś czas temu wygrałam w konkursie organizowanym na blogu Kariny: http://www.blog.udziewczyn.pl/
Wiedziałam, że dostanę nagrodę pełną różnorodnych produktów, ale nie spodziewałam się takiego bogactwa. Z resztą same popatrzcie...




Karcelko bardzo, bardzo dziękuję ;) 

Wygrywacie w blogowych konkursach, czy też w tym przypadku szczęście was omija ?

14 komentarzy:

  1. gratulacje:) ja nie mam szczęścia niestety..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój drugi raz chyba kiedy wygrałam na blogu

      Usuń
  2. Gratki, na blogach wygrałam kilka razy, choć już coraz rzadziej się zapisuje, chyba, że nagroda naprawdę kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie szczęście zdecydowanie opuściło i gdzieś się pałęta. Może u Ciebie jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super też mi się pdoba te prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paka - gratuluję! Zdarzyło mi się wygrać kilka razy ale głównie te kreatywne konkursy. Do "losowanych" nie mam szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.:)W blogowych konkursach wygrałam dwa razy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger