środa, 2 października 2013

Figa z makiem.

Nie sądziłam, że kiedykolwiek spróbuję najprawdziwszej figi z makiem :) Zawsze myślałam, że to tylko w powiedzeniu takie połączenie smaków jest możliwe. A tutaj proszę, prawdziwy rarytas w postaci konfitury od Eterno :)

Konfitura carska Figa z Makiem


Od producenta:
Pojemność: 220 g
Cena: 15 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Konfiturę wykorzystałam jako nadzienie do kruchych babeczek, ale to tylko nieliczna możliwość jej zastosowania. 
Pasuje do jakichkolwiek deserów, naleśników czy kanapek. Wprawdzie za makiem nie przepadam, a makowiec omijam szerokim łukiem, ale w duecie z figą wszystko smakuje idealnie. Konfitura jest bardzo słodka więc nie trzeba dodawać do niej cukru. Mój mąż zwariował na jej punkcie i ciągle prosi o więcej :)

Jeśli chcecie poeksperymentować w kuchni to zapraszam Was na zakupy do sklepu Eterno ( klik). FB (klik)

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger