niedziela, 27 października 2013

Miłośnicy kawy łączmy się ! :)

Jak ja lubię kawę... Tą do samodzielnego mielenia po prostu kocham i szczerzę żałuję, gdy w puszce widzę dno. Kolejne brazylijskie odkrycie od Winami tak mi zasmakowało, aż nabrałam ochoty na duże zakupy. Oczywiście po wypłacie ma się rozumieć ;)

kawa-swiezo-palona.pl Winami – Sosnowiec, Poland

Brazil Yellow Bourbon



Moja opinia:


Nie znalazłam tego gatunku w ofercie sklepu, ale sądzę że gdyby się pojawił, cenowo będzie zbliżony do pozostałych kaw opisywanych przeze mnie do tej pory. Ziarenkami o ciekawej nazwie Yellow Bourbon uraczyłam przyjaciółkę. Była zaskoczona delikatnością naparu i czekoladowym posmakiem. Jest to kawa o średniej mocy i niskiej kwaskowatości. Taka idealna dla kobiet, które lubują się w słodyczy :)
Sądzę, że z domowej roboty szarlotką, Brazil Yellow Bourbon jest w stanie odpędzić jesienną chandrę.

Na zakupy zapraszam tutaj i na FB tutaj.
Lubicie kawy łagodne w smaku czy też te dające prawdziwego kopa ? :) 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger