wtorek, 15 października 2013

Włoskie, naturalne kosmetyki Dr. Taffi pod obserwacją

We wrześniu otrzymałam wiadomość, że zostałam uhonorowana mianem testerki Dr. Taffi Polska. Ucieszyłam się, ponieważ miałam już przyjemność testować ich mgiełkę (klik). Nie ukrywam, że ciągle jestem pod wrażeniem jeśli chodzi o kolejny produkt. Żałuję, że tak szybko się kończy... Po żurawinowej ekstazie dla ciała, którą niedawno na łamach bloga opisywałam, przyszedł czas na coś bardziej ekskluzywnego.

Balsam do ciała CLASSIC AMARANTO



Od producenta:
Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: 43 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Dekoracyjna tubka wzbudziła moje uznanie, a nawet spodobała się mężowi. Określił, że fajnie wygląda :) Minusem jest jednak konieczność odkręcania opakowania, a więc gdy ma się ręce mokre lub tuż po wcieraniu balsamu w ciało, zakrętka zmyka szybko na podłogę. Tutaj niezbędny jest więc najzwyklejszy "klikacz " 


Balsam posiada kremowy kolor, odpowiednią dla moich wymagań konsystencję i to co z pewnością przypadnie wielu paniom do gustu... zapach. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykiem pachnącym tak mocno. Po nakremowaniu całego ciała wieczorem, jeszcze rankiem czuje to co czuć powinnam. Aromat słodkich kwiatów, otulający skórę jak najdelikatniejsza powłoka, jest dla moich zmysłów ukojeniem i czystą przyjemnością.


Balsam dobrze nawilża, mógłby lepiej, ale ... ;) 
Po całym dniu męczarni, miło jest wysmarować się takim kosmetykiem by nadać skórze gładkości, delikatności. Mąż uznał, że chyba jeszcze tak ładnie pachnącego balsamu nie miałam, a jak on coś kosmetycznego zapamiętał znaczy, że produkt zasługuje na potężny plus :)
Nawet zdołam mu wybaczyć wysoką cenę ! Wydajnością nie różni się wcale od pozostałych kosmetyków z tego gatunku. Jeśli macie chęć, lubicie mocno pachnące balsamy, wybierzcie CLASSIC AMARANTO. Zobaczycie, że zostaniecie oczarowane ...

Piękno ziemi i natury toskańskiej- włoskie, naturalne kosmetyki Dr. Taffi pod obserwacją :) - oto moje hasło, które zapewniło mi pół sukcesu ;) 

Zachęcam do zaglądania na stronę włoskich kosmetyków Dr. Taffi (tutaj) i na FB (tutaj).

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger