poniedziałek, 28 października 2013

Czas na nową firankę !

Postanowiłam zakupić nową firankę do salonu. Ta którą mam już mi się opatrzyła ;) W salonie mam dość sporych rozmiarów okno, więc niejako jest problem z doborem odpowiedniego metrażu. Przeglądałam jednak ofertę sklepu Firaneczka.eu i sądzę, że coś tam u nich wybiorę. W szczególności spodobała mi się ta ...



Kryształkowy Zestaw - Wachlarz i Skos z Koralikami




A i ta niczego sobie ;) 




Znajoma już kupowała u Nich firanki i była zachwycona. Żadnych snujących się nitek, wszystko wygląda tak jak na zdjęciu. Mąż uważa, że mam znów dylemat co wybrać i martwi się o swój portfel. Ale co tam faceci wiedzą o dekoracji okien ;) 

A wam która firanka bardziej się podoba ? ;) 
Tutaj profil Firaneczka.eu na Facebooku

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger