sobota, 5 października 2013

By ocalić od zapomnienia...

Kiedy na świat przychodzi dziecko pragniemy zapamiętać każdą chwilę jego życia. Pierwszy uśmiech, zaciśnięcie paluszków na matczynej dłoni, nieporadny chód i wiele innych momentów. Dawniej szczęśliwe mamusie zapisywały swe wrażenia na zwykłych kartkach z zeszytu. Obecnie mają do dyspozycji wspaniałe dzienniki gdzie miejsc do pisania jest naprawdę dużo. Dziś pokażę Wam właśnie taki dziennik, który otrzymałam od firmy BabyOno jako upominek na wrześniowe spotkanie blogerek.
O firmie:
"BabyOno od 1990 roku wspiera rodziców w procesie wychowania dzieci dostarczając im produktów niezbędnych do prawidłowego rozwoju dziecka.
Z myślą o aktywnych rodzicach, ceniących sobie komfort i oszczędność czasu, projektujemy nasze produkty tak, by łączyć w nich niezawodne rozwiązania, łatwość obsługi i ergonomię. W procesie tworzenia produktów angażujemy także rodziców, by efektem wspólnych prac dać Ci produkt doskonale dostosowany do Twoich potrzeb.
Naszym priorytetem jest tworzenie produktów bezpiecznych, zaprojektowanych zgodnie z obowiązującymi dyrektywami i normami Unii Europejskiej. Zanim zabawki trafią do rąk dziecka przechodzą szczegółowe badania.
Prowadzona przez nas ścisła kontrola produkcji na każdym jej etapie zapewnia najwyższą jakość produktu, dzięki której zdobyliśmy zaufanie milionów rodziców na całym świecie.
Uwieńczeniem naszej troski o dzieci są przyznawane liczne nagrody i wyróżnienia. Nasze produkty zdobyły uznanie rodziców w plebiscytach organizowanych przez specjalistyczne miesięczniki, m.in.: "Mam Dziecko", "Dziecko", "Rodzice".
Dbamy o to, abyście codziennie odczuwali satysfakcję z bycia rodzicem. "

Bobasowy Dziennik

Cena: 9.90 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Uwielbiam pamiątkowe notatniki, sama zapisywałam w podobnych fakty z życia córki i syna. Ten dziennik postanowiłam podarować znajomej, która właśnie została mamą chłopca. Z pewnością coś takiego jej się spodoba ( mam cichą nadzieję :)) . Ale zanim przydatny gadżet trafi do nowej właścicielki, zobaczcie co znajduje się w jego wnętrzu... 

Nie ma dziennika bez możliwości wklejania zdjęć :)

Tutaj strefa mamy...



A gdy dzieciątko pojawi się na świecie... 


Dzień Maluszka.



Podział na miesiące


Wywiady z członkami rodziny, świetna sprawa ! 


Wyjątkowe chwile, urodzinki, wspólne święta.


Dodatki ogólne : kalendarz, więcej miejsca na notatki



Kart tematycznych jest o wiele, wiele więcej tak więc zdjęć we wpisie byłby ogrom :) Ja przedstawiłam Wam dosłownie maleńki ułamek zawartości dziennika. Notatnik w formie segregatora jest idealnym rozwiązaniem. Możemy wypinać, a także wpinać dodatkowe kartki. No i tyle miejsca do pisania... to lubię:) Dzięki Bobasowemu dzienniczkowi, żadna chwila z życia malucha nie umknie naszej uwadze. W dodatku to świetna pamiątka na lata i możliwość pokazania zapisków kolejnym pokoleniom :) 
Zdecydowanie polecam dzienniczek mamom przyszłym i obecnym. Kart wystarcza do osiągnięcia przez dziecko wieku 1 roczku.

Więcej produktów dla mam i dzieci na stronie BabyOno (tutaj). FB (tutaj).
Lubicie takie pamiętniki ? 

7 komentarzy:

  1. Też mi się spodobał i niejako żałuję, że nie mam możliwości go wykorzystać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu pamiątki! Jestem szalona mama, która regularnie wypełnia takie notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://modanaszychdzieci.blogspot.com/ zapraszam wszytskie mamy i na mojego bloga. dopiero zaczynam wiec jeszcze nie mam tylu tematów ale mam nadzieje ze sie wam spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny jest ten dziennik, jest w nim miejsce dosłownie na wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger