poniedziałek, 7 października 2013

Jabłko jako typowy, jesienny owoc.

Nie ma jesieni bez jabłek, nie ma szarlotki bez tych owoców. Popatrzcie jak wszystko ładnie się łączy :) Jeśli dodamy jeszcze apteczne brzoskwinie otrzymamy kompozycje doskonałą. Firma Reypol wie jak człowiekowi poprawić humor...



Skład:
Waga: 900 g.
Cena: ok. 7.50 zł
Moja opinia:
Jabłuszkowa masa na kruchym cieście, przykryta paskami takiegoż samego ciasta, to lubię !

 
Ogromne kawałki jabłek i brzoskwiń zasługują na pochwałę. Przeważnie na sklepowych półkach znajdujemy przetwory gdzie na próżno szukać w nich owoców, albo zmielone są tak że po prostu ich nie widać. Tutaj wszystko dostrzegalne jest gołym okiem, a smakuje obłędnie. Przy konsumpcji owocowego musu, poczułam się jak mała dziewczynka wyjadająca jesienne pyszności z sadu babci. Prażone jabłka nie są zbyt słodkie, a dodatek brzoskwini nadaje im wyrazistości i odrobiny kwaskowatości. Gdy po zrobieniu ciasta zostało ich odrobinę na dnie, zjadłam wszytko w tajemnicy przed resztą rodziny , zatapiając łyżeczkę w czeluściach słoika... Wiem, że w tym przypadku postąpiłam nieładnie, ale nie mogłam się powstrzymać :) 

Zajrzycie na stronę firmy Reypol ( tutaj) i na FB (tutaj).
Lubicie jabłka w połączeniu z brzoskwiniami ? 

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie całą zawartość wyjadłabym łyżeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez robiłam ostatnio ciasto z jabłkami ale takimi ze swojej piwnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo mało w tym roku jabłuszek w sadzie :(

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger