wtorek, 11 lutego 2014

Słodka jak truskawka.

Lubicie truskawki ? Ja tak, ale tylko takie zrywane prosto z krzaczka, mrożone nie mają tego specyficznego zapachu, a i smak nie odwzorowuje lata. Dziś zaprezentuje wam kolejny wosk od sklepu Goodies.pl o zapachu tego właśnie owocu. Przypadł mi do gustu ? Czytajcie dalej by się przekonać :)

 Sklep internetowy Goodies.pl




Cena: 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Truskawki mogłabym wąchać non stop, ale wiecie doskonale, że czasem zbyt duża dawka słodkiego zapachu może przyczynić się do wystąpienia bólu głowy. Tak samo jest w przypadku tego wosku, dozowany z umiarem staje się dla zmysłów prawdziwą przyjemnością, zbyt duża ilość w kominku to prawdziwy dramat. Za pierwszym razem przesadziłam, ale potem łamałam tylko mikroskopijne kawałki tej tarteletki. Zapach utrzymuje się dosyć długo w mieszkaniu, potem est coraz słabszy, ale odbywa się to stopniowo. Aromat słodkiej truskawki pozwala mi w pozytywny sposób przeżyć zimową męczarnię i doczekać do momentu, gdy w ogrodzie zapanuje prawdziwy wysyp tych przepysznych owoców.

Na zakupy wybierzcie się tutaj, oraz koniecznie polubcie profil Goodies.pl na Facebooku, wtedy będziecie na bieżąco ze wszystkimi nowościami nie tylko w świecie YC. 

4 komentarze:

  1. Taki zapach, by się nam dziś przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. musi być cudowny ;) ja własnie czekam na zapachy miesiaca + pink sands i jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger