wtorek, 11 lutego 2014

Brzmi, pachnie i wygląda nieciekawie, ale mój pies to uwielbia.

Już dawno doszłam do wniosku, że dla Blanki najpyszniejsze jest to co według mnie nie wygląda zachęcająco, a pachnie jeszcze gorzej :) Nie mnie jednak dany jest wybór tego za czym ma szaleć. Wczoraj skończyła konsumpcję kolejnego przysmaku od O'canis i oczywiście chce więcej. Nigdy nie spotkałam się z takim psem łakomczuchem ;)




O'CANIS PREMIUM
HOTDOG Z MIĘSA JELENIA DLA PSA






Skład:

Pojemność: 5 szt / 60 g
Cena: 3.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia / Opinia Blanki: 
HOTDOGI to lekko kruche cygara. Da się je przełamać, także kiedy Blanka była niegrzeczna, a potem usiłowała się poprawić, dostawała tylko pół sztuki :) Z reguły jednak zachowuje się poprawnie więc z utęsknieniem czekała na to, co tam pani dla niej ma. Przysmak został wyprodukowany ze 100 % mięsa jelenia, nie zawiera cukru i innych szkodliwych dla psa dodatków. Wprawdzie dla Blanki nie liczą się konserwanty, ale ja jako opiekunka muszę dbać o jej zdrowie. Forma cygara jest świetnym rozwiązaniem, gdy taką przekąskę chcemy zabrać w podróż czy na spacer. Psi smakołyk zapakowano w opakowanie nieprzepuszczające dosyć nieprzyjemnego zapachu. HOTDOG jest świetną nagrodą dla zwierzaka, który chociaż czasem sprawia masę problemów, to i tak jest kochany przez wszystkich domowników - wiem z własnego doświadczenia :)

Po więcej informacji na temat O'canis odsyłam tutaj i na Facebook tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger