niedziela, 23 lutego 2014

Pachnąca nagroda od Laboratoria Zapachu.

Z reguły nie chwalę się na łamach bloga swoimi wygranymi w konkursach, ale nagroda od Laboratoria Zapachu tak mi się spodobała, że postanowiłam ją pokazać. Na zdjęciu głównym brakuje wprawdzie mydełka naturalnego, które również znalazło się w paczce, lecz obiecuję wam, że i ono z pewnością pojawi się na blogu.







Wysokość: 11 cm
Cena: 12.70 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Kominek trafił do mnie w odpowiednim momencie bo właśnie szukałam jakiegoś na zastępstwo tego, który przetopił już masę wosków i zagotował hektolitry olejków :) Powiem wam, że mój nowy kominek wygląda naprawdę elegancko, lawendowe kwiaty idealnie współgrają z białym "tłem". Miseczka jest szeroka, odpowiednio głęboka i bardzo pojemna. Świeczka swobodnie mości się w dolnej części kominka, a otworki po jego bokach sprawiają, że cień płomienia maluje fantazyjne kształty w pomieszczeniu :)  



Od producenta:
Pojemność: 7 ml
Cena: 5.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Lubię tulipany, zawsze nie mogę doczekać się momentu ich kwitnienia, także olejek o zapachu tych kwiatów przyjęłam z uśmiechem na ustach. Zapach nie jest ciężki, uciążliwy, czy też powodujący ból głowy. Sprawdzi się w każdym pomieszczeniu chociaż do sypialni wybieram ten poniżej :) 



Od producenta:

Pojemność: 7 ml
Cena: 12.91 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie każdy lubi zapach lawendy, ja jednak mogłabym ją wąchać non stop. Nie przepadam za to za cynamonem, którego staram się unikać nawet jako dodatku do ciast :) Zapach lawendy ma nas zrelaksować, odprężyć i uspokoić kłębiące się w głowie myśli. Olejku od Laboratoria Zapachu używam nie tylko jako mieszanki do kominka zapachowego, ale i również dozuję dosłownie parę kropelek na pościel. Piękne sny gwarantowane ;) 

Jeśli macie chrapkę na powyższe zapachowe produkty, na zakupy odsyłam was tutaj. Polubcie profil Laboratoria Zapachu na Facebooku tutaj, a być może i wam uda się u nich wygrać w jakimś konkursie. 

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger