niedziela, 16 lutego 2014

Złoto Maroka.

Kosmetyków z olejem arganowym mamy na rynku mnóstwo. Testowałam kilka z nich, ale najczystszy olej arganowy ciągle był dla mnie obcy. Wiecie, że w drogeryjnych produktach nie zawsze jest go na tyle by móc poznać wszystkie prawdziwe właściwości. Pewnego dnia, otrzymałam od firmy "Natko" buteleczkę tego cuda i powiem wam, że ciągle jestem pod wrażeniem jego skutecznego działania.








Informacja zawarta na etykiecie:

Skład: 100 Argan Oil
Pojemność: 100 ml
Cena: aktualnie promocja 68 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Teraz już nie wstydzę się tego, że moja skóra nie poznała oleju arganowego ;) Sklep "Natko" podesłał mi  szklaną buteleczkę z cenną zawartością, w iście błyskawicznym tempie, także mogłam szybko nadrobić swą niewiedzę dotyczącą słynnego ostatnio składnika. Nie chcę kopiować w tym momencie opisu wszystkich jego zalet bo mija się to z celem, ale jeśli wejdziecie na podlinkowaną do sklepu nazwę produktu, wszystkiego się dowiecie :) Olej arganowy, umieszczono jak już wspominałam, w szklanej, przeźroczystej butelce. U góry znajduje się odpowiednich rozmiarów dziurka przez którą wypływa idealna ilość złocistego skarbu. Olej od "Natko" nie pachnie zjełczałym masłem jak inne oleje arganowe dostępne na rynku. Od razu po otrzymaniu przesyłki pomyślałam sobie, że wykorzystam "złoto Maroka" do zlikwidowania paskudnych wyprysków na dekolcie. Nie wierzyłam, że uda mi się coś z tym problemem zrobić, ale w miarę sukcesywnego dozowania oleju na tą część ciała, zauważałam zmiany... i to jakie ! Krostki zniknęły, a co ważne nie pojawiają się nowe. Mówię wam, że jeszcze nie miałam przypadku by jakikolwiek kosmetyk zadziałał tak szybko i skutecznie. Zachęcona jednym sukcesem, zaczęłam używać oleju arganowego do pielęgnacji skórek wokół paznokci. Tutaj już widzę pierwsze efekty, które w miarę dalszego stosowania będą zapewne zadowalające. Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić niedowiarków do poznania "eliksiru młodości".  Lista jego zalet jest naprawdę obfita, a dobroczynne działanie znane na całym świecie. Olej arganowy szybko się wchłania, w związku z tym nie musicie obawiać się tłustych plam na skórze czy ubraniu. Co do ceny, to oczywiście rozumiem, że do niskich nie należy, jednak z racji wszechstronnego działania oleju, wydatek ten będzie dobrą inwestycją. Ktoś jeszcze nieprzekonany ? :) 

Zachęcam do odwiedzin strony sklepu "Natko" tutaj oraz polubienia ich profilu na Facebooku. 

5 komentarzy:

  1. ja mam jeszcze ten do włosów olejki sa świetne ja co jakiś czas stosuje na twarz zamiast kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też spróbuję stosować go na twarz zamiast kremu.

      Usuń
  2. Ja mam z innej firmy olej arganowy i również go chwalę:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger