wtorek, 4 lutego 2014

Mydełko "Delfinek" dla dzieci.

Nie jestem zwolenniczką tradycyjnych mydeł w kostce, ale dla skóry dziecka staram się wybierać kosmetyki myjące, tworzone z naturalnych składników. Jakiś czas temu od Pana Jacka z Mydlarni Powrót do Natury, otrzymałam pokaźną ilość różnorodnych mydeł. Jedno z nich postanowiłam dziś wam zaprezentować.








Od producenta:
Skład:
Waga: 100 g
Moja opinia:
Mydło na pewno nie wyróżnia się pod względem zapachu, nie jest perfumowane. Po prostu czuć, że to produkt naturalny :) Na początku córka nie chciała go używać, ale gdy zobaczyła że wytwarza puszystą pianę, przełamała się. Takiego małego człowieczka odpowiednia ilość białego puchu w wannie może zadowolić :) Obawiałam się, czy mydło "Delfinek" nie stanie się wysuszaczem, ale po pierwszym stosowaniu odetchnęłam z ulgą. Jest delikatne dla skóry dziecka, myje, nie powoduje podrażnień. Użyłam go także do prania białych skarpetek, to tak w ramach głębszego sprawdzenia :) Poradził sobie z mniejszymi zabrudzeniami, ale i tak nie ma co narzekać. Jego poprzednicy, nafaszerowani chemią na całego, nawet nie dali sobie rady z tym co "Delfinek" potrafił usunąć. Mydło jest bardzo wydajne, mydlimy, mydlimy, a ono ciągle siedzi w mydelniczce :) 

Po więcej informacji odsyłam na stronę producenta tutaj i na profil facebookowy tutaj. Używacie naturalnych mydeł ?

5 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger