czwartek, 20 lutego 2014

Moje ulubione espresso.

Nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. Codziennie muszę wypić przynajmniej jedną filiżankę by móc normalnie funkcjonować. W przygotowaniu idealnego espresso pomaga mi pewien kawowy gadżet który otrzymałam w ramach współpracy od Emako.pl







Cena: 29.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Przygotowanie kawy w takim zaparzaczu ciśnieniowym jest bardzo proste. Wystarczy nalać odpowiednią ilość wody do spodniej części czajniczka ( tej czerwonej w moim przypadku). Następnie do sitka wsypujemy ulubioną kawkę. Oczywiście najlepiej świeżo zmieloną ;) 



Zaparzacz wstawiamy na gaz i oczekujemy na pojawienie się kawy w górnej jego części.


Bez obaw, usłyszycie charakterystyczny bulgot oznajmiający gotowość zaparzonego naparu :) Potem już możecie nalać sobie kawkę do swej ulubionej filiżanki i rozkoszować się jej smakiem, aromatem. 


Za jednym zaparzeniem możemy przygotować około 6 filiżanek espresso, to sporo. W sklepie Emako czajniczek występuje w  czterech kolorach, ja jak widzicie skusiłam się na czerwony. Utrzymanie go w czystości nie jest kłopotliwe, części możemy swobodnie wymyć bez zbędnego manewrowania i żmudnego rozkręcania detalików. Przygotowana kawa jest smaczna, mocna, stawiająca na nogi nawet największego śpiocha. Cały proces zaparzania nie trwa w nieskończoność, także gdy rankiem mamy niewiele czasu nie musimy się martwić, że nie zdążymy napić się kawusi :) Czajniczek przystosowany jest do kuchenek gazowych, ceramicznych  i elektrycznych. Prezentuje się elegancko, zajmuje mało miejsca, a dzięki niemu możemy przygotować kawę jak z najlepszej kawiarni. 

Zachęcam do zakupów w sklepie Emako.pl tutaj i polubienia ich profilu na Facebooku. Macie taką kafeterkę ? 

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger