piątek, 7 lutego 2014

Musli pełne bananów i orzechów.

Wiecie jak to z musli bywa. Albo są tam dodatki, albo tylko udają że istnieją :) Nie lubię takich mieszanek, gdzie jest ich jak na lekarstwo. Wiadomo, że samemu można sobie stworzyć dowolne musli, ale po co się trudzić. Nie mam zbyt wiele czasu na przygotowywanie skomplikowanych zestawów z wykorzystaniem płatków zbożowych, ale trafiłam na pewien produkt, który zadowala mnie pod względem jakościowym. Symbio Polska S.A. stanęło na wysokości zadania !


MUSLI EKOLOGICZNE
BANANOWO - ORZECHOWE



Od producenta:
Skład:
Waga: 300 g
Cena: ok. 15 zł
Moja opinia:

Jeśli jesteście znudzone tradycyjnymi płatkami na śniadanie, polecam wypróbować musli z dodatkiem ogromnych kawałków bananów i orzechów. Są też i rodzynki ;) Zawartość prezentowanego wyżej opakowania, musiałam troszeczkę pochrupać na sucho :) Potem do mieszanki dodawałam jogurt czy mleko. Zarówno kawałki owocu, jak i płatki, nie rozpadają się nawet po napęcznieniu. Musli nie tworzy w miseczce zwartej papki, lecz wygląda tak zachęcająco, że do skonsumowania pełnej porcji nie trzeba mnie długo zachęcać :) Zdrowo, smacznie i sycąco - oto cechy charakterystyczne idealnego śniadanka z wykorzystaniem ekologicznego musli.

Zachęcam do zaglądania na stronę producenta ekologicznej żywności tutaj i na profil facebookowy firmy Symbio tutaj. Lubicie musli ? 

6 komentarzy:

  1. Takie eko chętnie bym zjadła na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie,zdrowo i bez grama chemii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musli często jadam na śniadanie.Widzę,ze te maja spore orzechy nie jakieś tak "wspomnienie" po orzechach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kawałki orzechów duże, a i bananów nie mniejsze ;)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger