środa, 19 lutego 2014

Balsam do ciała o zapachu trawki cytrynowej.

Od jakiegoś czasu szukałam balsamu do ciała o świeżym zapachu. No wiecie i owocowe mogą się kiedyś znudzić :) Z nieba spadł mi kosmetyk od firmy "Natko", który spełnił moje oczekiwania i co najważniejsze, dobrze nawilża !






Od producenta:

Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: aktualnie promocja 15.40 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Moją opinię na temat balsamów w takich opakowaniach już znacie. Tym razem z oprawy zewnętrznej byłam i jestem równie zadowolona. Wiadomo, że tłustymi łapkami trudno zakręcić słoiczek, ale widoczność kosmetyku pozostałego do wykorzystania wynagradza wszelakie niedogodności. Wnętrze dokładnie zabezpieczono chociaż balsam nie należy do tych co to mogą wylać się przy pochyleniu słoiczka. 




Mam nadzieję, że na zdjęciach widać konsystencję balsamu. Jest gęsta i mowy nie ma o przeciekaniu kosmetyku przez palce, albo spływaniu z ciała podczas aplikacji. Rozsmarowanie może i do łatwych nie należy, ale przecież raczenie swego ciała takim balsamikiem jest bardzo przyjemne i jak dla mnie może trwać w nieskończoność :) 


Balsam szybko się wchłania otaczając skórę ochronną warstewką, która na pewno nie jest tłustym filmem. Pachnie tak jak sobie życzyłam: świeżo, orzeźwiająco, cytrynowo. Trawka cytrynowa może zdziałać cuda :) Balsam polecam używać rankiem, kiedy to potrzebujemy czegoś, co da nam pozytywnego "kopa" na cały, wypełniony pracą dzień:) Zapach utrzymuje się na skórze przez długi czas także i pod tym kątem jestem zadowolona. Balsam zawiera masło Shea, olejek jojoba, w związku z tym po pielęgnacji takim produktem, nasza skóra zaskoczy gładkością, miękkością i będzie idealnie nawilżona. Kosmetyk nie podrażnia nawet po depilacji, może być stosowany przy każdym typie skóry. Lubię go używać poza rankami także i wieczorem... daje niesamowite uczucie odprężenia. A to chyba każdemu się przyda :) 

Zapraszam na stronę sklepu Natko tutaj i na Facebook tutaj. Miałyście przyjemność używać kiedykolwiek balsamów z trawką cytrynową ? 

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie używałam balsamu z trawką cytrynową,a swoją droga to ten balsam widze po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizę dużo plusów tego kosmetyku, dobry skład i fajny zapach, to to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotkałam się z tym kosmetykiem a do tego o takim zapachu. zapasy się kończą więc może wypróbuje ja na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam takiego cuda nigdzie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger