czwartek, 13 lutego 2014

Zimowa pomadka do ust.

Nie wychodzę z domu bez nałożenia pomadki na usta. O ile nie lubię szminek w jakichś nieziemskich kolorach, o tyle pomadkę mogłabym używać kilkanaście razy w ciągu dnia. Ta którą otrzymałam pod Pani Agnieszki konsultantki firmy Mariza mam zawsze pod ręką :)


POMADKA OCHRONNA DO UST



Od producenta:
Dzięki odżywczej formule zawierającej wosk pszczeli, oliwę z oliwek, witaminę E i filtry UV, doskonale pielęgnuje usta i chroni je przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych.

Skład:
Waga: 4,6 g
Cena: 4.70 zł do kupienia u konsultantek Mariza ( zachęcam do zakupów u Pani Agnieszki :)) 
Moja opinia:
Pomadka jak przystało na ochronne mazidło, posiada filtry UV. Nie straszne mi więc siarczyste mrozy ( mam nadzieję, że nie powrócą) i porywisty wiatr. Z przyzwyczajenia używam jej nawet w domu, a że posiada znakomity mentolowy zapach, za którym notabene przepadam, przyjemność z użytkowania jest jeszcze większa. Usta zabezpieczone tą pomadką nie mają szans pękać, stają się idealnie nawilżone, gładkie, bez cienia odstających skórek. Wiadomo iż czuć minimalne ich obciążenie, ale nie jest to uczucie powodujące dyskomfort. Sztyft wysuwa się z opakowania bez żadnych komplikacji.

Zachęcam do zakupów kosmetyków Mariza u Pani Agnieszki tutaj. Polubcie również profil Pani Agnieszki na Facebooku. Używacie ochronnych pomadek ? Jeśli tak to jakiej firmy ? 

5 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger