poniedziałek, 10 lutego 2014

Krem głęboko nawilżający.

Jestem ciekawa czy używacie kremów do twarzy przeznaczonych wyłącznie na noc lub tylko na dzień. Różnie w tych sprawach bywa, a więc stąd moje pytanie ;) W moim przypadku wszystko zależy od aktualnych upodobań cery i co tu dużo ukrywać, od funduszy również. Czasem lepiej mieć jeden krem na dzień i na noc, niż dwa oddzielnie. Zdaję sobie sprawę z tego, że skład dwóch kosmetyków przeznaczonych na inną porę dnia jest różny, dlatego więc podkreśliłam iż najważniejsze są wymagania skóry. Ja od jakiegoś czasu na zimowe spacery ( i nie tylko) wybieram pewien krem od Hean.




Od producenta:

Skład:
Pojemność: 50 ml
Cena: 11.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jako że jest to kremik mocno nawilżający, sprawdzi się zimową porą kiedy to nasza skóra potrzebuje odpowiedniego zabezpieczenia przed wiatrem, mrozem. Niestety filtr SPF w tym kosmetyku nie jest obecny, także ochrona ma pod tym względem pewną lukę. Idealnie zamknięte wnętrze zadziwia i jest godne pochwały, to ochronne sreberko tak dobrze przylegało do brzegów plastikowego słoiczka, że ciężko mi było je uchylić. Znaczy się, producent dba o cenną zawartość :) Opakowanie kremu zapakowano w kartonik z wszystkimi wymaganymi informacjami na temat produktu, nie trzeba szperać więc po internecie. Skład może i nie jest naturalny, ale nie będę negować bo mi nie zaszkodził. Rzecz gustu...


Krem na pewno nie należy do lekkich, jest treściwy i dosłownie wymarzony na taką porę jaką mamy za oknami. Wchłania się szybko, na twarzy pozostawia ochroną warstewkę, która z pewnością nie przeszkadza, nie jest lepka. Minusem dla niektórych może być delikatny błysk skóry po aplikacji kosmetyku. Krem pachnie przyjemnie, może i nie wyróżnia się pod względem aromatycznym niczym szczególnym, ale od zapachowych efektów mam inne mazidła :) 


Moim zdaniem krem dobrze nawilża. Po powrocie ze spaceru, policzki nie są zaczerwienione, cała twarz podrażniona, a skóra wysuszona na wiór. Nawet w delikatnych okolicach oczu kosmetyk nie powoduje napadu łez ;) Koi, nadaje skórze gładkości, miękkości, nie szczypie. Stosowanie jednego kremu na dzień i na noc nie jest kłopotliwe, a cena niecałe 12 zł mówi sama za siebie. 

Jeśli kosmetyki Hean są dla was obce zachęcam do bliższego z nimi zapoznania tutaj i na Facebooku tutaj. Jakiego kremu na dzień aktualnie używacie ? 

4 komentarze:

  1. ja to mam jeden krem- dobry na wszystko! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz kontakt z tą firmą miałam ostatnio kupując bazę pod podkład i jestem bardzo ciekawa kremów z tej firmy mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger