poniedziałek, 24 lutego 2014

Pod palmami :)

Kto śledzi nowości od Yankee Candle ten wie, że m.in. w sklepie Goodies.pl  jakiś czas temu pojawiła się wiosenna edycja wosków. Z pięciu dostępnych wybrałam sobie na początek jeden i to właśnie ten wosk chcę wam dziś zaprezentować.

Sklep internetowy Goodies.pl







Cena: niezmiennie 7 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Na relaks pod palmami nie mam co oczekiwać bo ani nie jest to czas wakacji, a i funduszy brak na zagraniczne lenistwo. Niemniej jednak nie byłabym sobą, gdybym nie stworzyła sobie egzotycznego klimatu przy pomocy kolejnego wosku od YC. Może niektórzy czują już przesyt zapachowymi gadżetami, ja jednak wiem, że moja miłość do tej firmy i tych właśnie produktów szybko nie zgaśnie. Jeśli chodzi o wosk Under the Palms, to zdecydowanie rządzi tutaj kokos. Minimalnie żałuje braku wyrazistości trawy morskiej. Tarteletkę wykorzystuje w momentach złego humoru, oraz gdy sama nie wiem za co najpierw się zabrać :)

Dla dociekliwych tutaj cała oferta sklepu i profil na Facebooku. 

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger