środa, 5 lutego 2014

Piersi w górę !

Która z nas nie chciałaby mieć idealnych piersi. Ciąża i każde wahania wagi sprawiają, że biust nie wygląda tak jak u gwiazd ze szklanego ekranu. Aktualnie nie mam problemu z piersiami zmierzającymi niebezpiecznie ku dołowi, ale oczywiście zawsze lepiej zapobiegać niż potem płakać, gdy na ratunek jest już zbyt późno. Dziś chciałam wam zaprezentować serum od firmy Tołpa, które naturalnie nie zwiększy rozmiaru piersi, ale przyczyni się do innych pozytywnych zmian:)





Od producenta:

W środku opakowania znajdziecie mini poradnik dotyczący odpowiedniej pielęgnacji piersi. 

Skład:
Pojemność: 150 ml
Cena: 49.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nigdy nie uwierzę w cuda brzmiące: od kosmetyku zniknie cellulit, schudniesz lub zwiększy ci się biust. Co to to nie. Nie zaszkodzi jednak spróbować jak sprawdzi się takie serum, więc z zapałem zaczęłam systematyczne jego wcieranie. Raz dziennie bo na więcej nie mogłam się zmusić, taki ze mnie paskudny leń. Serum znajduje się w przeźroczystej tubie także ciągle mam pod kontrolą ilość kosmetyku który pozostał do wykorzystania. Konsystencja idealna do masażu, odrobinę wodnista, więc praktycznie wystarczy lekko nacisnąć tubkę i już odpowiednia porcja produktu jest gotowa do użytku. 



Serum jak nie serum posiada bardzo przyjemny zapach. Polubiłam go na tyle, że na myśl o wieczornym masażyku, aż poprawia mi się humor. Jest to zapach ciężki, także nie wiem czy niektórym z was nie będzie przeszkadzał, chociaż wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Po raz pierwszy spotkałam na swej drodze serum, które tak szybko się wchłania. Minutka i już go nie ma na skórze ! To co z pewnością najbardziej was interesuje to działanie. Czy zwiększył mi się biust ? Pewnie że nie, ale piersi stały się o wiele bardziej jędrniejsze niż były, skóra jest idealnie napięta, gładka. Stosuje i widzę efekty, a to chyba najważniejsze. Jestem już prawie na samym dnie opakowania i nie zawaham się dokupić kolejnej sztuki. Jedyne do czego mogę się przyczepić to do wysuszenia skóry przy dłuższym stosowaniu. Zażegnałam jednak i ten problem bo wystarczy dobrze nawilżający balsam i po kłopocie. Serum jest niestety dosyć drogie, nie ukrywam że będę polować na promocje. Póki co korzystam z tego co mam i uczulam was: dbajcie o swe piersi, nie pomijajcie ich podczas codziennej pielęgnacji. Z pewnością odwdzięczą się potem nienagannym wyglądem. 

Zachęcam do odwiedzenia strony firmy Tołpa tutaj i profilu na Facebooku tutaj. Stosowałyście / stosujecie aktualnie serum do biustu ? Wierzycie w dobroczynne działanie tego typu produktów ? 

11 komentarzy:

  1. Lubię takie produkty, bo skłaniają do samokontroli piersi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty do smarowania ciała od Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Mam jeszcze w zapasach mleczko do ciała, które niebawem zacznę testować :)

      Usuń
  3. Produkty Tołpy lubię, ale tego serum jeszcze nie używałam....chyba zrobię tak jak Ty i poczekam na jakąś promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie zawaham z uwagi na parabeny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam sporo na ten temat, ale chyba zaryzykuję.

      Usuń
  5. ja kiedyś kupywałam z Bielendy tez miał ostry zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. hm, chyba mnie ostatecznie namówiłas, bo tez szukam czegos dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger